• PowerL

BIM april 2018

Startar denna tråden redan nu då jag känner att mensen är på intågande närsomhelst och får negativa gravtester. Så mest troligt tog det sig inte i februari. :(

Detta blir min och mannens andra försök. Så vi hoppas på att bli gravida i mars och få plus i april :)

Häng på här så stöttar och peppar vi varandra <3

• Svar på tråden BIM april 2018
  • Milian03

Verkar som att nästa BIM blir 30/4 så hänger kvar här. Uppdaterar inte listan förrän mensen kommit. :)

• Hejhopp69

Har BIM 3/4 tycker ni det är förtidigt att testa redan nu? :o Tänkte isåfall morgonkisset imorgon.

• Hejhopp69

BIM-lista: 

1/4 Litentuff

2/4 Eal92, Elizai, Milian03, Meemelie 

3/4 Förstabarnet33, Bebismaj, zette, Hejhopp69

4/4 PowerL, Mrs-A, XAHHA92, aleakim90, LängtanSåStor, Trallallaa 

5/4 Meej, Lebbmusen, Kiwi92, soooooofia, Mulin, Jagvetdåinte, H0nd3ndär, Elsaida 

6/4 Bastamamman1 

7/4 Lindsey77, HepaticaNobilis, Baraentilligen 

10/4 systeryster33 

12/4 Esme08, Samba80 

15/4 sycamore 

18/4 LifeofBullshit 

19/4 tredjebarnsladdis 

20/4 lyckligast80 

22/4 Blåstjärna

26/4 Norrländska, FruBjör

• Lindsey77
    Hejhopp69 skrev 2018-03-30 22:49:37 följande:

Har BIM 3/4 tycker ni det är förtidigt att testa redan nu? :o Tänkte isåfall morgonkisset imorgon.

Det är fullt möjligt att få positivt några dagar före BIM. Räkna dock inte att det är tillförlitligt- är det negativt kan du fortfarande vara gravid men hcg halten är för låg för att det ska synas på test.
  • Lindsey77
    Milian03 skrev 2018-03-30 21:26:11 följande:

Äl+11. BIM-3.

Negativt på testa tidigt.

Har alltid synts tydligt på dom testerna för mig redan på äl+10 när jag varit gravid.

"Inte gravid" på digitalt.

Menskänningar som fan.

Blev nog inget denna månaden heller :(

Vi som prickade äl så fint.

Blir att testa rosenrot nästa cykel!

Tänk på att graviditeter kan vara olika. Är du gravid kanske det producerats lite mindre hcg denna gång så tidigt... man vet aldrig :)
  • Milian03
    Lindsey77 skrev 2018-03-30 22:56:20 följande:

Tänk på att graviditeter kan vara olika. Är du gravid kanske det producerats lite mindre hcg denna gång så tidigt... man vet aldrig :)

Är det så? Alltid plussat på äl+10. Men då finns det fortfarande en chans :D
  • Systeryster33
    Milian03 skrev 2018-03-30 21:26:11 följande:

Äl+11. BIM-3.

Negativt på testa tidigt.

Har alltid synts tydligt på dom testerna för mig redan på äl+10 när jag varit gravid.

"Inte gravid" på digitalt.

Menskänningar som fan.

Blev nog inget denna månaden heller :(

Vi som prickade äl så fint.

Blir att testa rosenrot nästa cykel!

<3
  • Systeryster33

NC flyttade mig från 10/4 till 9/4 så jag ändrar i bim listan :D

7 dagar kvar tills jag tänkt börja testa,. Varför går tiden så långsamt?

• SofiaS95

Idag sjönk min temp...har mensvärk och tappen har öppnat sig mer. Gissar på att mensen kommer redan idag. Hur ska man orka med försök 8?

• sofiaaaaaa

Jag har BIM på onsdag/torsdag. Hade en otrolig ÄL känning förra veckan och kände mig så otroligt hoppfull över det (bara för jag hade det med 2:an). Som att det har någon betydelse huruvida man känner ÄL el inte, har de det? Redan 2-3 dgr efter ÄL fick jag en brun flytning sen dess har det hållt på. Tyvärr kopplar jag det inte som att det är ngn ÄL blödning el nidis el ngt kopplat till bebis utan det verkar komma från min lättblödande livmoderstapp. Igår kom klarrött när jag tog i på toan. Avskyr det, vågar knappt gå på toa. Har haft såhär till och från hela min vuxna p-piller fria ålder. Har tagit cellprov nyligen och visade inget. Hon tittade oxå efter polyper och infektioner- ingenting. Ska tilläggas att det endast förekommer efter ÄL i cykeln och ALDRIG innan. Någon som vet var det kan bero på. Denna månad upplever jag det som lite extra. Tillhör oxå dom som blöder under graviditet fram till minst v.18. Men oftast inte innan BIM så därför har jag ingen förhoppning att det tog sig nu ( vilket oxå är lite konstigt varför aldrig innan BIM eftersom tappen borde väl vara lika skör då). Någon som känner igen sig? Smörjer mig föresten med prostegeron kräm 2 ggr per dag denna månad. Men det hormonet har väl inget att göra med tappen va?

Glad påsk!

Svar på tråden BIM april 2018