• PowerL

BIM april 2018

Startar denna tråden redan nu då jag känner att mensen är på intågande närsomhelst och får negativa gravtester. Så mest troligt tog det sig inte i februari. :(

Detta blir min och mannens andra försök. Så vi hoppas på att bli gravida i mars och få plus i april :)

Häng på här så stöttar och peppar vi varandra <3

• Svar på tråden BIM april 2018
  • Lindsey77
    Litentuff skrev 2018-03-31 11:01:23 följande:

detta är ett plus va??

Ett stort grattis!
  • Wonderfluff
    bastamamman1 skrev 2018-03-31 11:40:31 följande:

Nu vänner på 6e försöket någonsin under mitt liv, har jag plussat på BIM -6. 43 år gammal men fysiskt ung och frisk. Visste väl det skulle gå när alla värden var bra inkl äggreserven :). Wohooo helt i extas!!! :D

Nej va koolt!!! Superstort grattis till dig. Vilken inspiration du är för oss lite yngre som oxå kämpar <3 <3 <3

Vad menar du förresten med fysiskt ung och bra äggreserv? Vad ska man ha? Nyfiken nu :)))
  • Lindsey77

Nu vänner på 6e försöket någonsin under mitt liv, har jag plussat på BIM -6. 43 år gammal men fysiskt ung och frisk. Visste väl det skulle gå när alla värden var bra inkl äggreserven :). Wohooo helt i extas!!! :D

Grattis! Härligt att även gamlingar blir gravida, hi hi. :) Är själv snart 41 och försöker med en sladdis.
  • Wonderfluff

Lägger till mig! :D

1/4 Litentuff

2/4 Eal92, Elizai, Meemelie

3/4 Förstabarnet33, Bebismaj, zette, Hejhopp69

4/4 PowerL, Mrs-A, XAHHA92, aleakim90, Lebbmusen, LängtanSåStor, Trallallaa

5/4 Meej, Kiwi92, soooooofia, Mulin, Jagvetdåinte, H0nd3ndär, Elsaida

6/4 Bastamamman1

7/4 Lindsey77, Wonderfluff, HepaticaNobilis, Baraentilligen

10/4 systeryster33

12/4 Esme08, Samba80

14/4 Maya889

15/4 sycamore

18/4 LifeofBullshit , Jagerika

19/4 tredjebarnsladdis

20/4 lyckligast80

22/4 Blåstjärna

26/4 Norrländska, FruBjörk

28/4 Milian03

• bastamamman1
    Wonderfluff skrev 2018-03-31 12:11:56 följande:

Nej va koolt!!! Superstort grattis till dig. Vilken inspiration du är för oss lite yngre som oxå kämpar <3 <3 <3

Vad menar du förresten med fysiskt ung och bra äggreserv? Vad ska man ha? Nyfiken nu :)))

Tack kära du! Verkligen i exstas just nu. Visste det kunde gå, känner det i kroppen. Med fysiskt ung menar jag att jag ser ut och känner mig som 32. Röker inte, dricker sällan, äter bra, aldrig haft könssjukdom, aldrig använt p-piller eller annan medicin. Fysiskt aktiv. Kort och gott frisk och stark. Ägglossning varje månad, väldigt regelbundet. Min äggreserv är 7,6 vilket tydligen är bra för min ålder.
  • Wonderfluff
    bastamamman1 skrev 2018-03-31 12:18:39 följande:

Tack kära du! Verkligen i exstas just nu. Visste det kunde gå, känner det i kroppen. Med fysiskt ung menar jag att jag ser ut och känner mig som 32. Röker inte, dricker sällan, äter bra, aldrig haft könssjukdom, aldrig använt p-piller eller annan medicin. Fysiskt aktiv. Kort och gott frisk och stark. Ägglossning varje månad, väldigt regelbundet. Min äggreserv är 7,6 vilket tydligen är bra för min ålder.

Förstår dig, måste kännas fantastiskt nu :). Och så inspirerande för mig som redan är stressad. Tack! Jag tror absolut att människor har olika biologisk ålder. Gener och livsstil. Håll oss uppdaterade snälla och ha en fin helg <3
  • bastamamman1
    Wonderfluff skrev 2018-03-31 12:22:34 följande:

Förstår dig, måste kännas fantastiskt nu :). Och så inspirerande för mig som redan är stressad. Tack! Jag tror absolut att människor har olika biologisk ålder. Gener och livsstil. Håll oss uppdaterade snälla och ha en fin helg <3

Äsch du behöver ju inte stressa, du e ju bara barnet ;). Tack detsamma <3
  • Lebbmusen

Men ååååh grattiiiiiis!!!! Två plus på en dag!!! Snälla låt april vara månaden då jag också plussar!!! :) :) :)
  • bastamamman1
    Lebbmusen skrev 2018-03-31 13:13:59 följande:

Men ååååh grattiiiiiis!!!! Två plus på en dag!!! Snälla låt april vara månaden då jag också plussar!!! :) :) :)

Tack snälla!!! <3. Håller tummarna för dig! :D
  • Systeryster33
    SofiaS95 skrev 2018-03-31 08:42:27 följande:

Idag sjönk min temp...har mensvärk och tappen har öppnat sig mer. Gissar på att mensen kommer redan idag. Hur ska man orka med försök 8?

Skickar dig en kram <3 än är det inte kört! Det KOMMER bli din tur !

Hur många försök hittills?
Svar på tråden BIM april 2018