• PowerL

BIM april 2018

Startar denna tråden redan nu då jag känner att mensen är på intågande närsomhelst och får negativa gravtester. Så mest troligt tog det sig inte i februari. :(

Detta blir min och mannens andra försök. Så vi hoppas på att bli gravida i mars och få plus i april :)

Häng på här så stöttar och peppar vi varandra <3

• Svar på tråden BIM april 2018
  • Lebbmusen
    Lindsey77 skrev 2018-03-29 21:00:47 följande:

Jag verkar inte ha svårt för att bli gravid, så nu har jag förstås extra förhoppningar. Har varit gravid 2 ggr sen december... problemet är min ålder, säkert därav missfallen. Så tiden tickar på, har inte många chanser kvar för en sladdis. :(

Åh håller tummarna hårt för dig också!!
  • zette

BIM-lista:

2/4 Eal92, Elizai, Milian03, Meemelie

3/4 Förstabarnet33, Bebismaj, zette

4/4 PowerL, Mrs-A, XAHHA92, aleakim90, LängtanSåStor, Trallallaa

5/4 Meej, Lebbmusen, Kiwi92, soooooofia, Mulin, Jagvetdåinte, H0nd3ndär

6/4 Bastamamman1

7/4 Lindsey77, HepaticaNobilis, Baraentilligen

10/4 systeryster33

12/4 Esme08, Samba80

15/4 sycamore

18/4 LifeofBullshit

19/4 tredjebarnsladdis

20/4 lyckligast80

26/4 Norrländska, FruBjör

Några dagar kvar till bim. Kissnödig, illamående och aningen tröttare. Men allt är bara lite då och då men gjorde ett testa tidigt test och de visade svagt positivt så nu håller jag tummarna och hoppas.

• SofiaS95
    Lindsey77 skrev 2018-03-29 21:24:51 följande:

Pms symptom kan man ha även om man är gravid. Hade faktiskt värsta pms symptomen senast jag var gravid. :) Håller tummarna för dig!

Jo vet att man kan ha det. Testade negativt riktigt just och är alltså på BIM -3. Brösten ömmar inte heller längre så nu är nog hoppet borta. Usch vad jag blir ledsen!!
  • EIJ90

Nytt försökt och nya tag. Vet inte riktigt när BIM är för fick missfall för några veckor sedan. Om man räknar det som en mens så är det runt 15/4.

Så tråkigt att börja om och är klart rädd att det ska hända igen. Första graviditet som slutade i v7. Hann inte riktigt förstå att jag var gravid.

Så nu håller vi tummarna för april helt enkelt!

• maria1992
    Systeryster33 skrev 2018-03-29 14:38:07 följande:

Nä där finns nog ingen tvekan längre :) skönt!

Fick ni till det bra runt denna äl? Jag borde va på äl +1 idag! Vi fick till det allla dagar förutom just äl dagen! Men dagarna innan och idag dagen efter lär väl kunna räcka :) hoppas!

När har ni andra som plan på att testa? Min plan är nog 7/4 då jag är på äl+10

Här är tempen idag!

Se där hjärtan finns på kurva, då fick vi till de.. sen åkte jag iväg hela veckan med jobb och kom hem igår.

Hoppas de räcker!

Spännande! Tempar du med?

När har du bim??

• Systeryster33
    maria1992 skrev 2018-03-30 09:29:24 följande:

Här är tempen idag!

Se där hjärtan finns på kurva, då fick vi till de.. sen åkte jag iväg hela veckan med jobb och kom hem igår.

Hoppas de räcker!

Spännande! Tempar du med?

När har du bim??

Hej!

Ja jag tempar med :) imorgon sätter NC nog ut äl 28/3 eftersom jag nu haft 2 dagar med högre temp! Stämmer när jag testade positivt på äl test med !

Spännande, men tiden går så långsamt! Bim 10/4 och du?

Här är min kurva :)

• Hejhopp69

Jag tar och hoppar in här.

Jag har BIM den 3/4 och har haft en lätt brun och blodblandad "blödning" efter ägglossningen hoppas att det var en fästning hade lite ont som molnandevärk. Nu är det 4 dagar kvar till beräknad mens, så vi får väl se vad som händer då jag inte ens fått mina vanliga "snart mens symptom".

• Litentuff

Hoppar in här jag med!

Har bim 1/4 men testade igår på äl+12, både jag och sambon tyckte oss se ett väääldigt svagt plus. Annars mår jag illa till och från, brösten har växt och ömmar, hemska humörsvängningar och huvudvärk som kommer och går. From igår har jag också känt mig lite febrig, kan det vara ett tecken?

Hoppas hoppas!

• Lindsey77
    Litentuff skrev 2018-03-30 11:38:22 följande:

Hoppar in här jag med!

Har bim 1/4 men testade igår på äl+12, både jag och sambon tyckte oss se ett väääldigt svagt plus. Annars mår jag illa till och från, brösten har växt och ömmar, hemska humörsvängningar och huvudvärk som kommer och går. From igår har jag också känt mig lite febrig, kan det vara ett tecken?

Hoppas hoppas!

Hoppas strecket blir starkare imorgon, eller i övermorgon!!

Själv är jag ÄL +7. Jag kan inte ens börja testa ännu. Seeegt :)
  • H0nd3ndär

Apparna (har 3) säger mens om 3-6 dagar. Men iom flunsa runt äl har tempkurvan varit helgalen. Symptomen är också annorlunda mot de 2 andra gångerna. Är bara på cd 21-22 men förra månaden 26 dagar totalt och gången innan 22 dagars cycel. ...och ff hittar inte äl alls... suck. Innan jag fick första barnet och då innan spiralen som satt i drygt 5 år tror jag att jag hade runt 30 dagars cycel. Men brydde mig inte så mkt så ingen aning egentligen och då upptäckte jag av en händelse att jag vart gravid i v8 så noll koll på början av en graviditet. Blir knäpp på det här :/

Svar på tråden BIM april 2018