• PowerL

BIM april 2018

Startar denna tråden redan nu då jag känner att mensen är på intågande närsomhelst och får negativa gravtester. Så mest troligt tog det sig inte i februari. :(

Detta blir min och mannens andra försök. Så vi hoppas på att bli gravida i mars och få plus i april :)

Häng på här så stöttar och peppar vi varandra <3

• Svar på tråden BIM april 2018
  • Joset

Hej på er. Jag har bim 17/4 och är gärna med här. Det blir vårat första försök och hoppas på ett plus. :)

• trollkvinna123
    Joset skrev 2018-04-05 23:15:12 följande:

Hej på er. Jag har bim 17/4 och är gärna med här. Det blir vårat första försök och hoppas på ett plus. :)

Välkommen! :)
  • LifeOfBullshit

Jag hatar mig själv just nu men börjar få upp hoppet igen även fast jag bestämt mig för att sluta bry mig. Är bara så spännande när man känner av ägglossningen extra tydligt. Drar i ljumsken, har molvärk och rikligt med flytningar. Kan ju hoppas att det är extra positivt med starka äl-symptom. Börjat tappa hoppet här fullständigt, vill ju så gärna ha det där mytomspunna plusset jag aldrig fått se röken av D:

BIM 18:e April, 2018
  • Baraentilligen

Dagens test, definitivt starkare än gårdagens vilket utesluter spöksträck och gör mig gravid!! Äl+11, vecka 3+4! Håller tummarna att ni alla joinar mig snabbt :)

• aleakim90

Bim idag ebserat på digitalt äl test, bim den 11 baserat på 4(!) Positiva äl stickor i rad.

Någon här inne som har haft koll på din modrrtapp och hur den har ändrats efterhand under cykeln? För skojs skull (lite väl nördigt intresserad) så tänkte jag prova nästa månad om det ej tar sig denna.

• Lindsey77
    Baraentilligen skrev 2018-04-06 05:31:55 följande:

Dagens test, definitivt starkare än gårdagens vilket utesluter spöksträck och gör mig gravid!! Äl+11, vecka 3+4! Håller tummarna att ni alla joinar mig snabbt :)

Ett stort grattis!
  • Lindsey77

Strecken är svagare idag. :( Syns knappt på bild. Får bara beredd på hcg störtdyker snart igen då. Känns dock skönt att få bekräftat att jag är gravid i alla fall och hoppas på ett mirakel!

Vecka 4+0. Snälla lilla bebis stanna kvar!
  • Jagvetdåinte
    Lindsey77 skrev 2018-04-06 06:12:26 följande:

Strecken är svagare idag. :( Syns knappt på bild. Får bara beredd på hcg störtdyker snart igen då. Känns dock skönt att få bekräftat att jag är gravid i alla fall och hoppas på ett mirakel!

Vecka 4+0. Snälla lilla bebis stanna kvar!

Grattis!!! Du är gravid! Njut av resultatet :) Som sagt inget ovanligt att de där stickorna är svaga i början! Jag ger iaf upp april nu och åker å partajar lite i helgen. Ses i nästa bim tråd hälsar jag alla som inte plussar :)
  • maria1992
    Systeryster33 skrev 2018-04-05 22:12:27 följande:

Tack, ger mig hopp! Blankt idag bim-8 så ett par dagar kvar innan det kanske kan visa något:) tror dock vi låg i för hårt runt bim för har fått såå ont där nere. Tur jag kan vila nu Hahaha

Försöker bara hålla modet uppe tills bim! Låter ju jättelovande för dig ! Jag har ömma bröstvårtor, kände mig illamående igår från och till, men inte mer än så! Uppdatera när du vet mer om dina test :D

Ja men du är ju sååå tidigt ute. Klart dr inte visar plus än.

Det konstiga denna månaden är att brösten gjorde galet ont typ 1 vecka efter äl, i typ 2-3 dagar. De har avtagit vid sidan av brösten lite men mott på... aj aj aj..

Tempar du? Min temp ökade ytterligare idag! Wiho.

Test imorgon igen. Dudå??

Svar på tråden BIM april 2018