• A n onym

BF Januari 2019

Jag plussade idag på äl+9, väldigt svagt men ändå synligt. Det är förstås inte säkert att det går vägen, men så ska man väl inte tänka. Beräknad 1 januari 2019 alltså! Detta blir andra barnet och vi har försökt med hormoner 11 månader(men endast några få lyckade ägglossningar), men sedan lyckades det på en spontan ägglossning mellan behandlingarna! Det hade varit jättekul om vi hade kunnat starta en facebookgrupp sen :) Nu dröjer det kanske några veckor innan fler kan ansluta dock :)

• Svar på tråden BF Januari 2019
  • Jejje93
    Vegas skrev 2018-06-19 16:28:34 följande:
    Ja, jag hade såna stickningar förra graviditeten och BM sa att det var moderkakan som växer och tar plats. Kommer åt nerver och sånt :) För du blöder inte va?
    Nej det bara sticker ibland. :)
    Men det är bara vissa dagar.
  • Aducia
    Jeex skrev 2018-06-19 20:10:00 följande:

Finns det någon grupp på Facebook där det inte diskuteras mf/ma konstant ? Är ju så fruktansvärt tråkigt att inte kunna diskutera annat eller att kunna njuta av sin graviditet.

Finns det en sådan grupp så vill jag gärna hänga på där :)

Då rekommenderar jag att du går med i en grupp när de flesta passerat vecka 12 :) Då börjar grupperna sluta prata om missfall! :)
    BF 29/1-2019 ///// MF 6/4 2017 - Vecka 7 (6+4)
  • Anonym1891

Jag har egentligen bf i december men då det är första barnet går man ju ofta över tiden så chansen är ganska stor att det blir en januaribebis istället. Är det okej om man följer med här ändå?

• mysjkin

Hej! Hittade nyss den här tråden. Går in i v12 på fredag, och det skulle vara kul att utbyta tankar och funderingar med andra januaribebismammor! Går gärna med i FBgruppen också!

• Jeex
    Aducia skrev 2018-06-20 20:22:14 följande:

Då rekommenderar jag att du går med i en grupp när de flesta passerat vecka 12 :) Då börjar grupperna sluta prata om missfall! :)

Tycker tyvärr inte att det hjälper.

.
  • svenskbaggen
    mysjkin skrev 2018-06-20 23:03:17 följande:

Hej! Hittade nyss den här tråden. Går in i v12 på fredag, och det skulle vara kul att utbyta tankar och funderingar med andra januaribebismammor! Går gärna med i FBgruppen också!

Du har fått meddelande :)
  • Vegas
    Jeex skrev 2018-06-21 00:02:04 följande:

Tycker tyvärr inte att det hjälper.

.

Starta en ny isåfall? Jag är gärna med i en positiv grupp. :) Inte med i någon annan just nu för jag pallar inte.
  • lillabu

Hej, jag går in i vecka 12 nu på söndag och undrar om man kan få hänga på en fbgrupp?

Har tidigare en dotter på 2,5 år och hade ett sent MA i december förra året.

Är beräknad 5/1 :)

• Jeex
    Vegas skrev 2018-06-21 06:46:55 följande:

Starta en ny isåfall? Jag är gärna med i en positiv grupp. :) Inte med i någon annan just nu för jag pallar inte.

Startar en ny grupp så skriver jag till dig när det är gjort :)
Svar på tråden BF Januari 2019