• A n onym

BF Januari 2019

Jag plussade idag på äl+9, väldigt svagt men ändå synligt. Det är förstås inte säkert att det går vägen, men så ska man väl inte tänka. Beräknad 1 januari 2019 alltså! Detta blir andra barnet och vi har försökt med hormoner 11 månader(men endast några få lyckade ägglossningar), men sedan lyckades det på en spontan ägglossning mellan behandlingarna! Det hade varit jättekul om vi hade kunnat starta en facebookgrupp sen :) Nu dröjer det kanske några veckor innan fler kan ansluta dock :)

• Svar på tråden BF Januari 2019
  • Krakelett

Hej. Här följt med och läst lite men är första gången jag skriver. Är gravid i V 10 med tredje barnet. Är så vansinnigt trött så jag vet inte var jag ska ta vägen. Trodde i helgen att det hade vänt men nu är det tillbaka igen. Orkar inte göra någonting knappt, vill bara ligga i sängen. Spelar ingen roll vilken tid på dygnet det än.

Någon mer i liknande vecka som har det så här?

• Lucifer91
    Krakelett skrev 2018-07-02 08:56:06 följande:

Hej. Här följt med och läst lite men är första gången jag skriver. Är gravid i V 10 med tredje barnet. Är så vansinnigt trött så jag vet inte var jag ska ta vägen. Trodde i helgen att det hade vänt men nu är det tillbaka igen. Orkar inte göra någonting knappt, vill bara ligga i sängen. Spelar ingen roll vilken tid på dygnet det än.

Jag är i v 11, har samma som dig, haft de i tre veckor nu, illamåendet börjar ge med sig men sover i omgångar under dagen, lägger mig jätte tidigt och är lika trött när jag vaknat haha
  • Grodan7
    Lucifer91 skrev 2018-07-02 11:54:14 följande:

Jag är i v 11, har samma som dig, haft de i tre veckor nu, illamåendet börjar ge med sig men sover i omgångar under dagen, lägger mig jätte tidigt och är lika trött när jag vaknat haha

Hög igenkänning på det ni skriver. Är i v13 och fortfarande väldigt trött. Illamåendet är mycket bättre men kan visa sig ibland. Men tröttheten den minns jag var förlamande med första barnet också.
  • Kaffe81
    Krakelett skrev 2018-07-02 08:56:06 följande:

Samma här, är i vecka 11+2 och både illamåendet och tröttheten håller i sig. Hoppas att den härliga andra trimetern infinner sig snart
  • Delilah2001

Är i vecka 12 nu, och det verkar som att illamåendet och kräkningarna har gått över.

Har aldrig mått så här illa någon av de tidigare graviditeterna!

Känner mig piggare nu också, men det kan bero på att sambon har semester och jag får lite avlastning

• Epe

Jag är i vecka 11 nu och går in i vecka 12 på torsdag. Mitt illamående har börjat försvinna och tröttheten med. Jag skulle väldigt gärna vilja vara med i Facebook gruppen för Bf januari 2019. Roligt att följa alla och dela sina funderingar.

• svenskbaggen
    Epe skrev 2018-07-03 22:01:44 följande:

Jag är i vecka 11 nu och går in i vecka 12 på torsdag. Mitt illamående har börjat försvinna och tröttheten med. Jag skulle väldigt gärna vilja vara med i Facebook gruppen för Bf januari 2019. Roligt att följa alla och dela sina funderingar.

Du har fått meddelande :)
  • Anonym (Ny)
    T90 skrev 2018-07-01 18:13:17 följande:

Hall hallå. Är beräknad 31/1, så i v 10 nu. Är det någon mer än jag som har stickningar i underlivet, särskilt vid promenader? Även ljumskarna ömmar lite. När jag googlar om detta hittar jag mest om längre gångna som känner samma :)

Yes lite ont i ljumskarna. Trodde också att det kom senare.
  • Sirimånstråle

Hej!

Jag har idag varit på KUB och allt såg jättebra ut. Fick fina siffror. Phu.. lite orolig innan såklart. Fick BF den 12 januari och är nu i vecka 12+3. Tycker tiden går otroligt fort nu. Jag är gärna med i Facebook gruppen så vore tacksam om ngn bjöd in mig .

• sommarsol1

Hej Alla! Har BF den 8 januari. Vill gärna med bara med i anonyma Facebook gruppen. Och följa andra på deras resa. ????

Svar på tråden BF Januari 2019