• A n onym

BF Januari 2019

Jag plussade idag på äl+9, väldigt svagt men ändå synligt. Det är förstås inte säkert att det går vägen, men så ska man väl inte tänka. Beräknad 1 januari 2019 alltså! Detta blir andra barnet och vi har försökt med hormoner 11 månader(men endast några få lyckade ägglossningar), men sedan lyckades det på en spontan ägglossning mellan behandlingarna! Det hade varit jättekul om vi hade kunnat starta en facebookgrupp sen :) Nu dröjer det kanske några veckor innan fler kan ansluta dock :)

• Svar på tråden BF Januari 2019
  • Kaffe81
    mysjkin skrev 2018-06-20 23:04:58 följande:

Har bf 10/1 förresten.

Vad kul, jag med! Har du gjort något ultraljud?
  • T90

8+0 idag, eventuellt 8+4 enligt gynekologen jag var hos häromdagen för vul.

Är så hungrig hela tiden. Vill bara ha mat mat mat...Inget godis, fika eller annat onyttigt som tur är. Hur är ni andra?

• svenskbaggen
    T90 skrev 2018-06-21 23:50:59 följande:

8+0 idag, eventuellt 8+4 enligt gynekologen jag var hos häromdagen för vul.

Är så hungrig hela tiden. Vill bara ha mat mat mat...Inget godis, fika eller annat onyttigt som tur är. Hur är ni andra?

Precis lika dan här. Jättehungrig hela tiden, men är inte direkt sugen på nåt.
  • Sarah90

Jag har bf 11/1 och vill gärna vara med i gruppen på facebook (om den är anonym). Blir vår första om allt går vägen och vill så gärna ta del av andras upplevelser ?

• svenskbaggen
    Sarah90 skrev 2018-06-24 01:05:52 följande:

Jag har bf 11/1 och vill gärna vara med i gruppen på facebook (om den är anonym). Blir vår första om allt går vägen och vill så gärna ta del av andras upplevelser ?

Du har fått meddelande :)
  • Jilka
    svenskbaggen skrev 2018-06-22 06:41:25 följande:
    Precis lika dan här. Jättehungrig hela tiden, men är inte direkt sugen på nåt.
    Exakt samma här. Hungrig och illamående konstant och inte sugen på nåt alls. Någon som jag pratat med säger att det låter som när man har magkatarr. Har (som tur är) aldrig haft det, så jag kan inte jämföra, men ett hål i magen, det har jag. Blir jag för hungrig eller för mätt mår jag jätteilla :P Komplicerat det där =) 

Är i v. 9+2.
  • FrökenFlower
    Jilka skrev 2018-06-24 10:13:49 följande:

Exakt samma här. Hungrig och illamående konstant och inte sugen på nåt alls. Någon som jag pratat med säger att det låter som när man har magkatarr. Har (som tur är) aldrig haft det, så jag kan inte jämföra, men ett hål i magen, det har jag. Blir jag för hungrig eller för mätt mår jag jätteilla :P Komplicerat det där =) 

Är i v. 9+2.

Lite så har jag med alltid lite för hungrig eller lite för mätt känns drt som så jag mår sällan bra.
  • Pillan28

Har ni valt att berätta för nära och kära om graviditeten ännu? Vi har endast berättat för de allra närmaste men jag längtar efter att berätta för alla vänner så jag slipper ljuga och försöka dölja mitt mående.. är i v.11 nu och tror att vi ska försöka hålla det hemligt några veckor till innan vi "går ut" med graviditeten! Hur har ni tänkt och har ni några roliga idéer på hur man kan berätta/avslöja?!

• Anonym (Nr2)

Hej har bf ca 22 januari 2019

Svar på tråden BF Januari 2019