• A n onym

BF Januari 2019

Jag plussade idag på äl+9, väldigt svagt men ändå synligt. Det är förstås inte säkert att det går vägen, men så ska man väl inte tänka. Beräknad 1 januari 2019 alltså! Detta blir andra barnet och vi har försökt med hormoner 11 månader(men endast några få lyckade ägglossningar), men sedan lyckades det på en spontan ägglossning mellan behandlingarna! Det hade varit jättekul om vi hade kunnat starta en facebookgrupp sen :) Nu dröjer det kanske några veckor innan fler kan ansluta dock :)

• Svar på tråden BF Januari 2019
  • svenskbaggen

Denna grupp är helt hemlig, syns inte :)

Så här gör ni, så slipper jag skicka meddelande till er alla:

Man måste bli vänner för att kunna bli tillagd i en grupp. Om du vill lägga till mig heter jag Jennie C Nilsson. (glasögon och svart bakgrund) jag tar bort dig som vän när du är med.

Gruppen heter hemmagjord glass. Den är hemlig, men ifall nån kollar i smyg på telefon..

• T90

Vecka 11+3 idag. Första 2 veckorna hade jag noll matlust och åt bara för jag var tvungen. Senaste veckorna har jag däremot ätit som fan... Var tredje timme, mått illa annars. Idag har jag plötsligt inte alls behovet av att äta så ofta och så mycket. Fattar inte hur det kan ändras så fort.

• Anonym (Matilda)
    Lucifer91 skrev 2018-06-08 22:40:36 följande:
    Åhhh jag har appen, men har ej kommit på hur jag ansluter sambon? :p
    Oj, sent svar. Livet hamna emellan!

Under inställningar -> mitt konto så kan du skirva i din sambos mailadress som hen har loggat in med i appen. Superenkelt och kul att också bjuda in andra halvan i graviditeten. Go Preggers för det tänket!
  • linnea12533

Hur tänker ni om det här att sova på vänster sida? Gör ni det redan eller tänker ni som jag att det måste gälla främst senare i graviditeten? Jag är rädd att förstöra nåt, men får samtidigt nästan panik av att inte få lägga mig på höger sida ibland och sova. Försöker undvika ryggläge, men ibland hamnar jag så i sömnen tyvärr.

• Johanna Gbg
    svenskbaggen skrev 2018-07-13 18:53:10 följande:

Man måste bli vänner för att kunna bli tillagd i en grupp. Om du vill lägga till mig heter jag Jennie C Nilsson. (glasögon och svart bakgrund) jag tar bort dig som vän när du är med.

Gruppen heter hemmagjord glass. Den är hemlig, men ifall nån kollar i smyg på telefon..

Idag har vi varit och gjort moderkaksprov och fått se den lilla där inne. Det gick bra, men det är ju lite obehagligt... Fick se vår inneboende på UL och fick med oss några bilder hem! <3

Vid tidigt UL blev vi tillbakaflyttade en vecka, nu blev vi framflyttade igen så nu stämmer det åter med sista mensen. :)

Känner mig redo för Facebookgruppen nu så ansluter där!
  • Jomila

Jag känner mig också redo för facebookgruppen nu så jag lägger till dig som vän Svenskbaggen!

• Repet

La till dig som vän, vill gärna vara med i gruppen.
    Nu är det snart vår tur (BF31/12)!
  • svenskbaggen

Jag har bytt profilbild. Fyra olika på mig och sonen :)
  • videmoss
    svenskbaggen skrev 2018-06-13 20:32:53 följande:

Jag har nu gjort en hemlig Facebook - grupp för oss januari - mammor :) skicka meddelande om du vill vara med.

jag är gärna med i gruppen. jag skickade meddelande till dig på FB
Svar på tråden BF Januari 2019