BIM juni 2018
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Bim+6 .. testade på bim+4 men visade negativt.
Vart är min mens kan man undra... :/ brukar alltid vara regelbunden men nu verkar de ha blivit knäppt denna månaden..
Jag tror det är idag jag har bim. Igår negativt test så tänkte vänta tills imorgon innan jag testar igen, om inte mensen börjar. Jag hade värsta pms-helgen på lördag och söndag. Sen slutade det tvärt om jag mår bra :D igår kväll kändes det som att mensen skulle börja men det gjorde det inte. Nu igen börjar jag känna av det men inte så mycket ändå. Får vänta och se.
Man borde skriva upp hur det känns under hela cykeln, innan man börjar försöka bli gravid. Jag har massor av flytningar nu sen ett par dagar tillbaka och jag minns inte hur det normalt är. Vill ändå minns att jag brukar ha väldigt sparsamma såna.. får vänta och se :)
Bim+6 .. testade på bim+4 men visade negativt.
Vart är min mens kan man undra... :/ brukar alltid vara regelbunden men nu verkar de ha blivit knäppt denna månaden..
Håller med! Varför läste man sig inte till det innan man började försöka? Borde varit en av de viktigaste förberedelserna för att slippa bli tokig på att känna efter. Jag försöker skriva upp hur det känns dag för dag för att ha inför nästa månad.. tror så fort det gör minsta ont i magen att det ä mensvärk eller liknande. Tröttsamt :)
Förstår dig! Jag har bara varit här sedan maj-tråden så jag känner mig också ganska ny. Håller tummarna för oss båda i helgen då, jag ska nog testa på lördag (ÄL+11 för mig). Har dock inte så goda chanser pga onormalt tidig ägglossning den här månaden... men spännande ändå!
Ska försöka hålla mig till lördag också! Håller tummarna för dig! Jag hade också ovanligt tidig äl den här månaden vilket sammanträffande för oss! Är det ditt första? :)
Nämen, vad konstigt! Ja det är förstaget också. Har alltid längtat lite efter barn så det är ofattbart att det äntligen kan vara dags. Men sannolikheten säger ju att det inte blir den här månaden eftersom vi missade de mest fertila dagarna så jag får nog längta lite till! Timeade ni in äl trots att den dök upp tidigt?
Nån mer än jag som känner sig tjock? Mina byxor kör int där knappen sitter i fram, är sötsugen som attan! Har verkligen svullnat denna gången xD BIM-4 och väntar på tester ska komma med posten!
Hoppar också in. Första månaden försök. Äl 9/6 enl clearblue, fast smiley. (Första testet) nu huvudvärk o värk i magen. BIM enl p tracker lite(app) har svår endometrios på det
13/6 - Månflicka, niiskuneiti, Bumblebeez, mindran
14/6 EmmalinneaS, Systeryster33, zeon
15/6 - josefinkl, Linalin, babytjejen, snorpan91, lyckligast80
16/6 - Ejjami , Elih
17/6 - Jagerika , nist, FrökenUtter
18/6 - Zandylina, Jowian
20/6 ettlitetsyskon, smultronbär, smultronrt , snöoväder, laijina
21/6 IBS,penelope81, FGK
22/6 Lunalove, Sussovich
23/6 Thorax
26/6 sommar15, Go o gla, Phineas, Iväntanpåtrean
27/6 Camilllla, Lilly2015 , Jojocool
+PLUS-lista +
27/5 bluegrass
28/5 Milian03
1/6 Em88 (bim-3)
2/6 lottch3n (bim-2)
Saknad dotter 25/3 - 28/3 09
7/6 anny1 (bim-3)
8/6 sycamore
8/6 Hepphopp (bim-1)
12/6 SL185 (bim-3)
26/6 smulan87
Fick fast smiley på äl-test i måndags kväll. Hade sex söndag, måndag, igår (och förra veckan). Hade ni haft sex ikväll också?