• Jagvetdåinte

BIM juni 2018

Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3

• Svar på tråden BIM juni 2018
  • Systeryster33
    Daphodil skrev 2018-06-13 18:56:46 följande:

Har BIM imorgon troligast. Haft supersvaga streck sen i söndags som blivit svagare och svagare. Negativt idag! Så trist :(

Förstår att det är tråkigt! <3 men det var på g och det blev inte mer än så om man ska se det positivt! Du slapp vara gravid x antal veckor för att sen få missfall! Håller alla tummar för att det är er tur nästa månad ! Heja heja Stor kram
  • Systeryster33
    sussovich skrev 2018-06-13 18:53:10 följande:

Har haft tjocka vita flytningar idag i riklig mängd. Aldrig haft innan, vad kan detta vara tro? Är på ca äl+6.

Kan ha så innan mens, men var även ett tecken för mig de andra gångerna jag varit gravid :) den som väntar får se ;)
  • Systeryster33
    bumblebeez skrev 2018-06-13 19:17:22 följande:

Tror min BIM flyttades till 16 eller 17 juni utifrån ÄL. Så än kan jag inget säga :) Känner inga symtom heller. Annat än att ögonen är trötta. Inga rikliga mängder med flytningar som det var sist jag var gravid. Så jag tror nog inte att det blir något denna gången, men man ska ju inte ta det på förskott. :) Hoppas fortfarande.

Spännande :) håller tummarna! Själv har jag ägglossning idag så lååångt kvar!
  • Daphodil
    Systeryster33 skrev 2018-06-13 19:58:01 följande:

Förstår att det är tråkigt! <3 men det var på g och det blev inte mer än så om man ska se det positivt! Du slapp vara gravid x antal veckor för att sen få missfall! Håller alla tummar för att det är er tur nästa månad ! Heja heja Stor kram

Tack! Försöker tänka så också. Och försöka hindra mig själv från att testa så nedrans tidigt nästa gång...
  • sussovich
    Systeryster33 skrev 2018-06-13 19:58:47 följande:

Kan ha så innan mens, men var även ett tecken för mig de andra gångerna jag varit gravid :) den som väntar får se ;)

Ja vi får se :).

Jag tycker jag känt mig ganska skum idag o igår också..

Tänkte ta första gravtest nästa vecka på onsdag då är det BIM-2 :).
  • FGK

Trodde ÄL skulle utebli, men idag fick jag en blinkande glad gubbe på testet!!! Såååå glad! Skulle ta ett test imorgon egentligen, men har gått hela dagen och känner att det är på G! Är nog mest glad över att jag faktiskt känner min kropp :D Så nu flyttas BIM fram, lägger till mig på listan.

13/6 - Månflicka, niiskuneiti, Bumblebeez, mindran

14/6 EmmalinneaS, zeon

15/6 - josefinkl, Linalin, babytjejen, snorpan91, lyckligast80

16/6 - Ejjami , Elih

17/6 - Jagerika , nist, FrökenUtter

18/6 - Zandylina, Jowian

20/6 ettlitetsyskon, smultronbär, smultronrt , snöoväder, laijina

21/6 IBS,penelope81

22/6 Lunalove, Sussovich

23/6 Thorax

25/6 Systeryser33

26/6 sommar15, Go o gla, Phineas, Iväntanpåtrean

27/6 Camilllla, Lilly2015 , Jojocool

28/6 FGK

+PLUS-lista +

27/5 bluegrass

28/5 Milian03

1/6 Em88 (bim-3)

2/6 lottch3n (bim-2)

Saknad dotter 25/3 - 28/3 09

7/6 anny1 (bim-3)

8/6 sycamore

8/6 Hepphopp (bim-1)

12/6 SL185 (bim-3)

26/6 smulan87

• Daphodil
    sussovich skrev 2018-06-13 20:14:42 följande:

Ja vi får se :).

Jag tycker jag känt mig ganska skum idag o igår också..

Tänkte ta första gravtest nästa vecka på onsdag då är det BIM-2 :).

HEJA din behärskning! ;) Vi håller tummarna
  • sussovich
    Daphodil skrev 2018-06-13 21:02:52 följande:

HEJA din behärskning! ;) Vi håller tummarna

Haha, min man vill att jag ska ta tidigare :P, Men lika bra o vänta några dagar till ;).
  • AnonymAB
    Systeryster33 skrev 2018-06-13 18:51:00 följande:

Hur går det för er som har bim 13,14,15? :)

Vet inte om jag svarar rätt här nu..

är ganska osynlig här och även Anonym:)

Men jag har BIM 15/6 och känner mig bra underlig.

lite illamående hela tiden och även yrslig. sticker lite i nedre delen av magen. som lite "sockerdricka" ibland. sötsugen som bara den..

Gjorde ett test i måndags men visade -

längtar så och hoppas verkligen på ett plus denna månaden.
  • Jagerika
    FGK skrev 2018-06-13 20:59:57 följande:

Trodde ÄL skulle utebli, men idag fick jag en blinkande glad gubbe på testet!!! Såååå glad! Skulle ta ett test imorgon egentligen, men har gått hela dagen och känner att det är på G! Är nog mest glad över att jag faktiskt känner min kropp :D Så nu flyttas BIM fram, lägger till mig på listan.

Men är det inte en FAST glad gubbe man ska ha för att det ska vara positivt? Blinkade är väl att det mer är på gång? Jag har alltid en ring eller fast gubbe när jag har tagit, så vet inte hur det funkar med blinkande gubbar
Svar på tråden BIM juni 2018