• Jagvetdåinte

BIM juni 2018

Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3

• Svar på tråden BIM juni 2018
  • Thorax
    Elih skrev 2018-06-13 11:01:57 följande:

Är jag osynlig i den här gruppen eller? Har försökt skriva 2 ggr men ingen verkar se det?

Det skrivs så sjukt mycket så ibland är de flera sidor att bläddra. Jag är också rätt osynlig men är inne bara 2-3 ggr om dagen så nog därför
  • SL185
    Sommar15 skrev 2018-06-13 15:35:17 följande:

Fick fast smiley på äl-test i måndags kväll. Hade sex söndag, måndag, igår (och förra veckan). Hade ni haft sex ikväll också?

Ja bara för att säkra det!
  • Jojocool
    Sommar15 skrev 2018-06-13 15:35:17 följande:

Fick fast smiley på äl-test i måndags kväll. Hade sex söndag, måndag, igår (och förra veckan). Hade ni haft sex ikväll också?

Jag hade fast smiley lördag. Hade sex lördag,söndag, på månag visade testet helt neg. Det va första gången jag testade så tänkte se hur det såg ut efter äl
  • Systeryster33

[quote=78792973][quote-nick]Elih skrev 2018-06-13 08:01:43 följande:[/quote-nick][/quote]

Du kan vara gravid ändå! Såhär va min temp sist jag blev gravid! :) ge inte upp än (mitt slutade tyvärr i missfall då, men har ju inte med saken att göra ) :)

• Esofe

Får väl slänga in mig i denna tråden och hoppas på att jag har BIM i Juni... 

Hur lång tid tog det för er som slutat med minipiller att få tillbaka mensen?

• babytjejen

Tog ett test igen idag även fast jag fått rosa på papper o anar ett streck idag med så nu vet jag att det alltid syns något litet där strecket ska vara...bra att veta om man använder det testet igen..har bara ett digitalt test kvar nu men det kommer bara användas när mensen är sen.

Kan inte skaka av mig känslan att jag är för gammal...

• JoWiAn
    babytjejen skrev 2018-06-13 17:59:58 följande:

Tog ett test igen idag även fast jag fått rosa på papper o anar ett streck idag med så nu vet jag att det alltid syns något litet där strecket ska vara...bra att veta om man använder det testet igen..har bara ett digitalt test kvar nu men det kommer bara användas när mensen är sen.

Vilket test använde du då? Som du menar alltid visar något där teststrecket ska vara?
  • Thorax
    babytjejen skrev 2018-06-13 17:59:58 följande:

Tror inte du är för gammal, finns ju hur många som helst som får barn upp i den dubbla åldern. Men visst blir det svårare och svårare, det går ju inte förneka. Men ge inte upp än, plötsligt kommer de där guldägget
  • Systeryster33

Efter 2 missfall 2 månader på rad hoppas jag det är vår tur nu! Lägger till mig på listan:

13/6 - Månflicka, niiskuneiti, Bumblebeez, mindran

14/6 EmmalinneaS, zeon

15/6 - josefinkl, Linalin, babytjejen, snorpan91, lyckligast80

16/6 - Ejjami , Elih

17/6 - Jagerika , nist, FrökenUtter

18/6 - Zandylina, Jowian

20/6 ettlitetsyskon, smultronbär, smultronrt , snöoväder, laijina

21/6 IBS,penelope81, FGK

22/6 Lunalove, Sussovich

23/6 Thorax

25/6 Systeryser33

26/6 sommar15, Go o gla, Phineas, Iväntanpåtrean