• Jagvetdåinte

BIM juni 2018

Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3

• Svar på tråden BIM juni 2018
  • sussovich

Har haft tjocka vita flytningar idag i riklig mängd. Aldrig haft innan, vad kan detta vara tro? Är på ca äl+6.

• Daphodil
    Systeryster33 skrev 2018-06-13 18:51:00 följande:

Hur går det för er som har bim 13,14,15? :)

Har BIM imorgon troligast. Haft supersvaga streck sen i söndags som blivit svagare och svagare. Negativt idag! Så trist :(
  • SL185
    babytjejen skrev 2018-06-13 17:59:58 följande:

Tog ett test igen idag även fast jag fått rosa på papper o anar ett streck idag med så nu vet jag att det alltid syns något litet där strecket ska vara...bra att veta om man använder det testet igen..har bara ett digitalt test kvar nu men det kommer bara användas när mensen är sen.

Kan inte skaka av mig känslan att jag är för gammal...

Har din mens börjat än? Vad är det för testat exakt? Jag testade med clearblue early detaction o den hade inget streck innan. Men strecket kom bokstavligen samma sekund efter att jag testat (även fast man ska vänta i 3 minuter innan man läser av).
  • Ploppeen

Hej!

Jag hade BIM igår och alltså en dag sen med mensen. Tog ett test och det visade negativt såklart ????.

Undrar om någon vet om man kan plussa sent eller hur jag ska gå till väga? Har inte de minsta känningar till mens men rikliga flytningar. Har heller inga ?grav?symtom?. Fattar inget och min mens har varit tidig dom senaste 5 månaderna. Hjälp men vilsen tjej i detta träsk med olika spekulationer ????.

• Thorax
    Ploppeen skrev 2018-06-13 19:03:48 följande:

Hej!

Jag hade BIM igår och alltså en dag sen med mensen. Tog ett test och det visade negativt såklart ????.

Undrar om någon vet om man kan plussa sent eller hur jag ska gå till väga? Har inte de minsta känningar till mens men rikliga flytningar. Har heller inga ?grav?symtom?. Fattar inget och min mens har varit tidig dom senaste 5 månaderna. Hjälp men vilsen tjej i detta träsk med olika spekulationer ????.

Är man låghormonare så är det inte ovanligt att plussa sent :) sålänge mensen inte kommer är det ju bra tecken. En bekant plussade svagt en vecka efter bim, hon har en livlig tös nu :)
  • babytjejen
    SL185 skrev 2018-06-13 19:02:22 följande:

Har din mens börjat än? Vad är det för testat exakt? Jag testade med clearblue early detaction o den hade inget streck innan. Men strecket kom bokstavligen samma sekund efter att jag testat (även fast man ska vänta i 3 minuter innan man läser av).

Inte börjat rejält men fått rosa på pappret vid flera tillfällen...använde vanliga clearblue som ska bli ett plus..har testat med clearblues tidiga förra cykeln..då fick jag ett grått streck o sedan mens dagen efter...
  • Ploppeen
    Thorax skrev 2018-06-13 19:07:57 följande:

Är man låghormonare så är det inte ovanligt att plussa sent :) sålänge mensen inte kommer är det ju bra tecken. En bekant plussade svagt en vecka efter bim, hon har en livlig tös nu :)

Ja det är klart ????. Jag får vänta och ta ett test i helgen och visar det inget då och mensen fortfarande håller sig borta så får jag väl ta ett till ????????
  • bumblebeez
    Systeryster33 skrev 2018-06-13 18:51:00 följande:

Hur går det för er som har bim 13,14,15? :)

Tror min BIM flyttades till 16 eller 17 juni utifrån ÄL. Så än kan jag inget säga :) Känner inga symtom heller. Annat än att ögonen är trötta. Inga rikliga mängder med flytningar som det var sist jag var gravid. Så jag tror nog inte att det blir något denna gången, men man ska ju inte ta det på förskott. :) Hoppas fortfarande.
  • SL185
    babytjejen skrev 2018-06-13 19:09:27 följande:

Inte börjat rejält men fått rosa på pappret vid flera tillfällen...använde vanliga clearblue som ska bli ett plus..har testat med clearblues tidiga förra cykeln..då fick jag ett grått streck o sedan mens dagen efter...

Hmm..Brukar du ha spottings flera dagar innan mens? Hoppas att den inte kommer o du får fina besked inom några dagar :)
  • Maka94

Samma här, typ äl+7 tror jag.

sussovich skrev 2018-06-13 18:53:10 följande:

Har haft tjocka vita flytningar idag i riklig mängd. Aldrig haft innan, vad kan detta vara tro? Är på ca äl+6.

Svar på tråden BIM juni 2018