• Jagvetdåinte

BIM juni 2018

Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3

• Svar på tråden BIM juni 2018
  • Thorax
    AnonymAB skrev 2018-06-14 06:56:53 följande:

Jo det är ju så. Men köpte ett tidigt test ifrån testlagret. så hoppades någonstans att det skulle ge ett plus nu innan vi ska få fest imorgon fredag.

vad tror ni om mina chanser utifrån mitt senaste mående och "tillstånd"?

Låt bli att dricka ifall ifall. Säg att du ska köra dagen därpå eller måste köra en kompis senare på kvällen. Måendet kan vara skengravid eller gravid eller mens på g.

Symptomen stämmer ju på allt tyvärr :/
  • Sommar15
    Roran1 skrev 2018-06-14 05:50:08 följande:

Hej!

Behöver lite hjälp! Jag har BIM 26/6 och igår (13/6) hade jag en liten blödning detta är något som aldrig hänt mig tidigare och därför tog jag både äl-test och G-test på kvällen. Båda var postiva. Äl borde varit förra veckan då jag alltid har det dag 17(min cykel är på ca 35 dagar). Tog testen på samma kiss först äl och sen g. Kan G-testet blivit påverkat? Alltså det är suuuuper svagt positivt men vi har försökt i över 1 år och det har aldrig sett ut såhär innan!! Så därför känns det som att det borde vara positivt på riktigt??

Ja om gravtest är positivt så är du med all säkerhet gravid! :) äl-test kan visa positivt på graviditet också. Kanske du hade betydligt tidigare äl? Håller tummarna!
  • Sommar15
    AnonymAB skrev 2018-06-14 06:56:53 följande:

Jo det är ju så. Men köpte ett tidigt test ifrån testlagret. så hoppades någonstans att det skulle ge ett plus nu innan vi ska få fest imorgon fredag.

vad tror ni om mina chanser utifrån mitt senaste mående och "tillstånd"?

Ingen fara att dricka lite! Man ska leva som att man inte är gravid tills motsatsen är bevisad :) blir så mkt restriktioner i onödan annars. Men vill du inte så ska du naturligtvis inte!
  • Elih
    Systeryster33 skrev 2018-06-13 17:25:30 följande:

[quote=78792973][quote-nick]Elih skrev 2018-06-13 08:01:43 följande:[/quote-nick]

Du kan vara gravid ändå! Såhär va min temp sist jag blev gravid! :) ge inte upp än (mitt slutade tyvärr i missfall då, men har ju inte med saken att göra ) :)

[/quote]

Skönt att höra :) ledsen att det slutade i missfall, håller tummarna för dig nästa gång!
  • Elih

Verkar som att det blir att försöka igen nästa månad då jag testade tvärnegativt idag på äl+13 med "clearblue testa tidigt". Lycka till allihop!

• Thorax

Kanske vågar hoppas lite ändå.

Vart sjukt illamående hela dagen, mensvärk i 2 dagar, finnar och yrsel. ÄL + 10

Dock inga test hemma så kan ju inte se. Hoppas de kommer imorgon

• babytjejen

Lite rosa på pappret idag med men inget mens än, bim idag. Dock ett dyk på tempen så vet att mensen kommer, den är lite seg bara. När man vet att den ska komma så vill man bara att den sätter igång så man kan börja se framåt igen...

• FrökenUtter
    Thorax skrev 2018-06-14 11:38:14 följande:

Kanske vågar hoppas lite ändå.

Vart sjukt illamående hela dagen, mensvärk i 2 dagar, finnar och yrsel. ÄL + 10

Dock inga test hemma så kan ju inte se. Hoppas de kommer imorgon

Oj, spännande! Låter inte helt fel ???? själv är jag ÄL+9 utan en enda känning (som inte har en annan naturlig förklaring).
  • FrökenUtter
    babytjejen skrev 2018-06-14 11:39:54 följande:

Lite rosa på pappret idag med men inget mens än, bim idag. Dock ett dyk på tempen så vet att mensen kommer, den är lite seg bara. När man vet att den ska komma så vill man bara att den sätter igång så man kan börja se framåt igen...

Hur har det gått för dig under eftermiddagen?
  • babytjejen
    FrökenUtter skrev 2018-06-14 17:42:38 följande:

Hur har det gått för dig under eftermiddagen?

Ingen mens än så länge. Men ibland kommer den exakt två veckor från äl, ibland dagen 15...så vet inte exakt om bim är idag el imorgon. Vågar inte hoppas något...
Svar på tråden BIM juni 2018