BIM juni 2018
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Jag är också på äl 10 idag och mitt test va också neg. När har du bim?
På måndag den 18/6... du då?
Inbillar mig att det är kört för jag plussade på bim-4 med sonen.
Kom den idag??
Men då är det jo stor chans att det kan bli positift besked! Du kanske inte hunnit få så mycket hormoner än. Håller tummarna för dig :) Jag har bim imorgon, har endast 11 dagar mellan äl och mens så tror tyvärr inte det blir något den här månaden heller.. Dock har jag varit riktigt illamående i 3 dagar och i förrgår natt kräktes jag till och med men har svårt att tror att det redan skulle kunna vara graviditet om det nu är så.
ÄL+5. Får som sendrag livmodern när jag sträcker på mig/reser mig upp.. nån mer som fått likadant? Ätit p piller i 6 år utan avbrott.
Nån som ser nått? Tyckte mig ana annu ett streck men syntes bättre när jag tog svartvitt foto. Detta är på eftermiddagen och ska ta ett nytt i morgonbitti :)
Nån som ser nått? Tyckte mig ana annu ett streck men syntes bättre när jag tog svartvitt foto. Detta är på eftermiddagen och ska ta ett nytt i morgonbitti :)
Tycker mig ana ett streck!?