• eman303

BIM Augusti <3

Hej!

Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.

Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/

Bättre lycka i augusti säger jag bara :D

• Svar på tråden BIM Augusti <3
  • Blåstjärna
    Grumpycavat skrev 2018-08-19 18:44:11 följande:

Men vad roligt! Stort GRATTIS

Tack så jättemycket!!! <3
  • 1312
    Timal89 skrev 2018-08-20 18:26:47 följande:

Våga testa! Om du inte kissat på ett par timmar så tycker jag du ska våga testa!!! :)

Ps: bara jag Som är sjukt less på scrolla på fl varje gång för att se vart man ska börja läsa? Varför finns det ingen familjeliv-app??!

Åh nu har sambon maten färdig, håller mig nog och testar efteråt... om jag vågar!
  • elenoresara

Inget tecken på varken mens eller graviditet. Är på bim+2.

Blir lite fundersam. Mensen brukar inte va sen, har alltid regelbunden mens. Ni som plussat hur har ni känt er?

Vill ju så gärna, men förstår ju att jag troligtvis bara stressar kroppen .

• 1312

Ne testet var negativt.. då är det ingen idé att jag hoppas mer denna månaden..

Nästa månaden så har det gått ett år sedan jag slutade med p-piller och vi började försöka..

• Villingetannat

Jag har funderingar om spöksträck, nu har jag vid 3 tillfällen (lördag morgon, måndag förmiddag och eftermiddag) testat mig typ bim-2 idag och fått väääldigt

ljusa testlinjer dom syns men knappt. Svårt att få på bild

Att tillägga är att jag för 13 dagar sedan fick en spruta ovitelle. Positivt eller oklart? Fick ma i februari (under fert utredning)

• louisejohansson
    Blåstjärna skrev 2018-08-20 18:39:59 följande:

De upptäcktes i v 12 och fostret var då i v 7. Jag betalade för ett privat ultraljud då vi år 2017 inte fick det i v 12 där jag bor utan först i v 18. De var riktigt tur för bm menade att jag, trots att fostret varit ?död? i närmare 5 veckor, hade väldigt höga hormoner då min kropp inte förstod att det var ett missfall. Hon sa att de kunde ha blivit så att vi fått reda på det först i v 18 på ultraljudet. Så denna gång kommer jag att betala för ett ultraljud i v 8 för att se om ett hjärta slår. Sen går jag på de ?vanliga? ultraljuden.

Ha vi håller tummarna! <3

Jag har bokat in ett i v.9 (8+3). Dags den 5/7 :D
  • louisejohansson
    louisejohansson skrev 2018-08-20 19:59:08 följande:

Jag har bokat in ett i v.9 (8+3). Dags den 5/7 :D

5/9 menade jag såklart xD
  • Jagerika
    1312 skrev 2018-08-20 19:47:21 följande:

Ne testet var negativt.. då är det ingen idé att jag hoppas mer denna månaden..

Nästa månaden så har det gått ett år sedan jag slutade med p-piller och vi började försöka..

Vet precis hur du känner, började försöka 3 månader efter dig, alltså blir september 9 månaden. Så himla ledsamt! Vet dock inte om jag är gravid denna månaden än, Bim på fredag men det känns inte sådär kul som i början längre :/
  • Jagerika
    Villingetannat skrev 2018-08-20 19:48:18 följande:

Jag har funderingar om spöksträck, nu har jag vid 3 tillfällen (lördag morgon, måndag förmiddag och eftermiddag) testat mig typ bim-2 idag och fått väääldigt

ljusa testlinjer dom syns men knappt. Svårt att få på bild

Att tillägga är att jag för 13 dagar sedan fick en spruta ovitelle. Positivt eller oklart? Fick ma i februari (under fert utredning)

Den nedre syns något! Vänta nån dag och testa igen :)
Svar på tråden BIM Augusti <3