BIM Augusti <3
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Men vad roligt! Stort GRATTIS
Stort grattis!!!
Våga testa! Om du inte kissat på ett par timmar så tycker jag du ska våga testa!!! :)
Ps: bara jag Som är sjukt less på scrolla på fl varje gång för att se vart man ska börja läsa? Varför finns det ingen familjeliv-app??!
Inget tecken på varken mens eller graviditet. Är på bim+2.
Blir lite fundersam. Mensen brukar inte va sen, har alltid regelbunden mens. Ni som plussat hur har ni känt er?
Vill ju så gärna, men förstår ju att jag troligtvis bara stressar kroppen .
Ne testet var negativt.. då är det ingen idé att jag hoppas mer denna månaden..
Nästa månaden så har det gått ett år sedan jag slutade med p-piller och vi började försöka..
Jag har funderingar om spöksträck, nu har jag vid 3 tillfällen (lördag morgon, måndag förmiddag och eftermiddag) testat mig typ bim-2 idag och fått väääldigt
ljusa testlinjer dom syns men knappt. Svårt att få på bild
Att tillägga är att jag för 13 dagar sedan fick en spruta ovitelle. Positivt eller oklart? Fick ma i februari (under fert utredning)
De upptäcktes i v 12 och fostret var då i v 7. Jag betalade för ett privat ultraljud då vi år 2017 inte fick det i v 12 där jag bor utan först i v 18. De var riktigt tur för bm menade att jag, trots att fostret varit ?död? i närmare 5 veckor, hade väldigt höga hormoner då min kropp inte förstod att det var ett missfall. Hon sa att de kunde ha blivit så att vi fått reda på det först i v 18 på ultraljudet. Så denna gång kommer jag att betala för ett ultraljud i v 8 för att se om ett hjärta slår. Sen går jag på de ?vanliga? ultraljuden.
Ha vi håller tummarna! <3
Jag har bokat in ett i v.9 (8+3). Dags den 5/7 :D
Ne testet var negativt.. då är det ingen idé att jag hoppas mer denna månaden..
Nästa månaden så har det gått ett år sedan jag slutade med p-piller och vi började försöka..
Jag har funderingar om spöksträck, nu har jag vid 3 tillfällen (lördag morgon, måndag förmiddag och eftermiddag) testat mig typ bim-2 idag och fått väääldigt
ljusa testlinjer dom syns men knappt. Svårt att få på bild
Att tillägga är att jag för 13 dagar sedan fick en spruta ovitelle. Positivt eller oklart? Fick ma i februari (under fert utredning)