BIM Augusti <3
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Hej,
Grattis till er alla som har plusat! :):)
Hur många månader försökte ni, samt gjorde ni ?något? annorlunda den här gången? Vill så gärna lyckas. Har bim i september! Kom gärna med tips :):)
Hej,
Hur många månader försökte ni, samt gjorde ni ?något? annorlunda den här gången? Vill så gärna lyckas. Har bim i september! Kom gärna med tips :):)
Hjälp.. nu har jag fått synliga blodådror på brösten... kan det vara så att jag faktiskt vågar hoppas denna gången?.. eller inbillar jag mig bara som vanligt?
Ni som använt babyplans gravtest, brukar dom ge spökstreck eller kan man lita på dom?
Ni som använt babyplans gravtest, brukar dom ge spökstreck eller kan man lita på dom?
Jag har testa tre gånger med babyplans - två gånger blankat negativt, tredje gången idag positivt.
Hej,
Åh... ska man våga testa redan nu?
Vet ju inte riktigt när bim är men den borde vara antingen idag eller inom 3-4 dagar. Så typ äl+10 till äl+14 är jag på idag..
Kanske inte smart att ta ett test nu på kvällstid när jag kanske inte ens passerat bim? Behöver snart kissa så isåfall får det ske snart. Haha.
Vad tycker ni?
Åh... ska man våga testa redan nu?
Vet ju inte riktigt när bim är men den borde vara antingen idag eller inom 3-4 dagar. Så typ äl+10 till äl+14 är jag på idag..
Kanske inte smart att ta ett test nu på kvällstid när jag kanske inte ens passerat bim? Behöver snart kissa så isåfall får det ske snart. Haha.
Vad tycker ni?
Fy, beklagar :( när upptäcktes det? Usch denna ständiga oro :/ hoppas veeerkligen det går vägen för oss!! <3