BIM Augusti <3
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Hej hörrni! Jag har följt tråden länge men har inte skapat något konto förrän nu.. först o främst: GRATTIS till alla fina plus i tråden, underbart ju <3
Jag har BIM idag (osäker hur man lägger till sig i listan hehe..). Ingen mens, inga känningar alls.. tog just RFSU test som var toknegativt och ett CB digital (ej gravid) som jag dissikerade, ser ni alla tre strecken? Ska det vara så eller kan mitt hopp ännu hållas vid liv? vill så gärna..
En fråga:
Nu i äl-tider så skriker min kropp efter min man ;) men... låt säga att vi skulle ha sex varje dag, är kvaliteten på hans sperma då sämre eftersom utlösningarna är fler under kort tid?
Dvs, blir det bättre kvalitet om vi T.ex har sex varannan dag istället? ????
Det kan mycket väl vara en nidblödning! Men det kan också vara en mellanblödning ska jag tillägga. Jag har haft en blödning en gång innan mens och då var jag inte gravid. Hoppas det var en nidis du fick :D
Kan placera mig i BF gruppen :D kunde inte hålla mig då jag haft den starka gravidkänslan.
6e försöket. Äl+8 bim -10
Om de var Conceive plus gel, uteslutning av transfetter och socker eller att vi hade sex enbart på ÄL dagen får vara osagt. Nu är vi här äntligen.
Kan placera mig i BF gruppen :D kunde inte hålla mig då jag haft den starka gravidkänslan.
Om de var Conceive plus gel, uteslutning av transfetter och socker eller att vi hade sex enbart på ÄL dagen får vara osagt. Nu är vi här äntligen.
Hej hörrni! Jag har följt tråden länge men har inte skapat något konto förrän nu.. först o främst: GRATTIS till alla fina plus i tråden, underbart ju <3
Jag har BIM idag (osäker hur man lägger till sig i listan hehe..). Ingen mens, inga känningar alls.. tog just RFSU test som var toknegativt och ett CB digital (ej gravid) som jag dissikerade, ser ni alla tre strecken? Ska det vara så eller kan mitt hopp ännu hållas vid liv? vill så gärna..
Åhh så roligt! Stort Grattis! :D :D