BIM Augusti <3
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Hjälp! BIM-1
Har testat med RFSU testa tidigt några gånger och det har gått från skugga till svagt streck. Tog detta nyss eftersom jag inte kunde kontrollera mig själv och det var starkare än imorse trots att det inte var koncentrerat urin, på riktigt är det utan tvekan i färg men ser lite grått ut på bilden. DOCK så visade Lloyds apoteks egna tidiga test NADA och CB Early ett svaaagt streck (med samma urin). Vad tror ni? Får snart ett sammanbrott av stressen kring att tro att det är något men inte få det bekräftat. Har köpt digitalt men vill inte slösa bort det ännu eftersom de andra testen inte visade lika mycket.
Jag har tagit tre test. Kan inte få blankare resultat så behöver inte testa igen. Har försökt googla om mensen kan utebli men hittade ingen vidare info. Får se vad som händer i slutet av augusti. Om de blir en riktigt mens (eller plus!!) annars får jag ta tag i det o forska djupare.
Har du testat nå mer?
Hjälp! BIM-1
Har testat med RFSU testa tidigt några gånger och det har gått från skugga till svagt streck. Tog detta nyss eftersom jag inte kunde kontrollera mig själv och det var starkare än imorse trots att det inte var koncentrerat urin, på riktigt är det utan tvekan i färg men ser lite grått ut på bilden. DOCK så visade Lloyds apoteks egna tidiga test NADA och CB Early ett svaaagt streck (med samma urin). Vad tror ni? Får snart ett sammanbrott av stressen kring att tro att det är något men inte få det bekräftat. Har köpt digitalt men vill inte slösa bort det ännu eftersom de andra testen inte visade lika mycket.
Kikar in. Bim 17 augusti.
Misstänker att jag kanske är gravid, om inte så är det ett stort hormonpåslag nu. Så vi får väl se helt enkelt.
Hade världens mensvärk för 3 dagar sedan. Började lätt molande på dagen som sen på kvällen gick över till riktig värk. Svullen om magen. Den molande känslan har hållt i sig, den kommer och går. Även ilningar kring äggstockarna till o från, speciellt om jag är kissnödig. Brösten har börjat ömma idag. Och den svullna magen ger sig inte, ser inte klok ut
Kul o läsa andras känslor o tankar så jag hänger kvar här tills jag vet hur allt ligger till i mitt fall
Jahapp då kom det blod för mig igen... Kände på tappen som var mjuk och öppen. Missfall på G igen då. Jag som igår plussade 2-3 veckor och vågade bli glad igen sen första blödningen för en vecka sedan... Sååå besviken och arg. Först ska jag plussa och vi blir sååå glad, sen börjar jag blöda och vi trodde det blev missfall, sen en vecka senare plussar jag starkt och vi får ställa om oss och bli glad igen, och nu dagen efter kommer det blod igen. Fruktansvärt känns det. Elakt av kroppen och orättvist.
Bim -7 och min ÄL-tester har blivit lite starkare... Fler sim har sånna starka streck utan att ha ÄL?
Kikar in. Bim 17 augusti.
Misstänker att jag kanske är gravid, om inte så är det ett stort hormonpåslag nu. Så vi får väl se helt enkelt.
Hade världens mensvärk för 3 dagar sedan. Började lätt molande på dagen som sen på kvällen gick över till riktig värk. Svullen om magen. Den molande känslan har hållt i sig, den kommer och går. Även ilningar kring äggstockarna till o från, speciellt om jag är kissnödig. Brösten har börjat ömma idag. Och den svullna magen ger sig inte, ser inte klok ut
Kul o läsa andras känslor o tankar så jag hänger kvar här tills jag vet hur allt ligger till i mitt fall
J*kla skit... Jag gjorde det jag sagt att jag inte skulle göra än. Tokblankt test. ÄL + 13, BIM -2 (dvs bim är på lördag enligt min app). Visserligen testade jag nu med kvällsurin och med ett vanligt test, ej ett testa tidigt. Men fortfarande, jag trodde faktiskt att det skulle vara något nu. Hade mys på ÄL, fem dagar senare kände jag ett hugg i sidan och därefter har jag haft molvärk varje dag både i tjejmage och ländrygg, plus illamående här och var, sura uppstötningar och gasig. Och idag har jag känt mig överhettad och har haft värmevallningar, vilket iofs också kan bero på att det har vart 30 grader hela dagen.
Men ändå. Fan. H-vetes j*vla skit. Jag trodde det var min månad nu. Jag vill bara skrika och gråta nu...Jag avvaktar tills mensen kommer innan jag byter till BIM September...
Grattis till alla plus. Själv fick jag mens idag så lämnar denna tråd. Har fått ordentligt oregelbunden cykel nu, den förra var 50 dagar.. Det är så segt med lång och oregelbunden, men hoppas att det bara är en biverkning efter cerazette och att det återgår till ca 32 dagar igen. Fast mest av allt vill man ju ha ett plus :D
Hoppas att jag inte behöver se så många av er i september tråden <3