• eman303

BIM Augusti <3

Hej!

Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.

Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/

Bättre lycka i augusti säger jag bara :D

• Svar på tråden BIM Augusti <3
  • AnonymAB
    Thorax skrev 2018-08-09 06:23:10 följande:

Kan placera mig i BF gruppen :D kunde inte hålla mig då jag haft den starka gravidkänslan.

6e försöket. Äl+8 bim -10

Om de var Conceive plus gel, uteslutning av transfetter och socker eller att vi hade sex enbart på ÄL dagen får vara osagt. Nu är vi här äntligen.

Men Grattis:) så glad för din skull <3 Men kommer sakna dig så i denna grupp :)
  • Sandrasalazaris

Tack för svar. Ja de kan ju lika görna va mens som är på ingång. Tänkte testa med ett tidigt imorgon istället. Känner inga symptom alls heller.

• iERR

Jag och sambon är oense, jag tycker mig se ett streck men han hävdar det motsatta. Ser ni något eller inbillar jag mig bara?
  • Thorax
    babytjejen skrev 2018-08-09 11:55:10 följande:

Grattis till plusset förresten...visst hade du ett test för klimakteriet som jag kunde få? Skicka ett pm men info om hur det funkar isåfall så kan jag skicka adress, kan vara skönt att få bort den oron som ligger o maler i huvudet konstant nu...

Ja men precis. Det kan jag göra, är igen på vift nu så fixar de sen :)
    Behind every legend, lies an impossible dream
  • Thorax
    Grumpycavat skrev 2018-08-09 12:19:00 följande:

Nu vill jag inte vara en partypooper, men jag hade också starkt positivt ÄL test innan mens förra månaden, och jag var inte gravid. (Var också illamående med morgonspyor och extremt yr)

Hoppas och tror att ni har plussat, och att det kommer fina och friska bebisar i april.

Som sagt, jag håller alla tummar jag har, och hoppas att strecken även visar sig på grav-test snart :)

Himla tur att alla kroppar är olika och reagerar olika på mens och graviditet :) men efter 7 graviditeter (inkl mf) och 10 års försökande med analyseringar så behöver jag inte tvivla.
  • Thorax
    AnonymAB skrev 2018-08-09 12:20:03 följande:

Men Grattis:) så glad för din skull <3 Men kommer sakna dig så i denna grupp :)

Tack :) Jag hänger kvar och ser hur de går för er andra :) spännande att se hur många som plussar ju
  • Grumpycavat
    Thorax skrev 2018-08-09 12:50:00 följande:

Himla tur att alla kroppar är olika och reagerar olika på mens och graviditet :) men efter 7 graviditeter (inkl mf) och 10 års försökande med analyseringar så behöver jag inte tvivla.

Ja visst är det härligt. Och som du säger, man känner sin kropp bäst själv :)

Stort Grattis underbara du <3
  • Esofe
    iERR skrev 2018-08-09 12:36:56 följande:
    Jag och sambon är oense, jag tycker mig se ett streck men han hävdar det motsatta. Ser ni något eller inbillar jag mig bara?
    Jag ser det! Prova ta ett digitalt för att bevisa för honom att du har rätt ;)
  • Jagerika
    iERR skrev 2018-08-09 12:36:56 följande:

Jag hade tolkat det som positivt! Vänta några dagar så blir det säkert starkare och din man får se att du är gravid :D
Svar på tråden BIM Augusti <3