• eman303

BIM Augusti <3

Hej!

Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.

Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/

Bättre lycka i augusti säger jag bara :D

• Svar på tråden BIM Augusti <3
  • Alltidvi

Stort grattis wiihoo :) <3

vad är det för test? Har aldrig sett rosa graviditetstest bara ÄL test som e rosa, jag ÄLSKAR rosa så måste givetvis köpa dom gravtesten hihi

Thorax skrev 2018-08-09 06:23:10 följande:

Kan placera mig i BF gruppen :D kunde inte hålla mig då jag haft den starka gravidkänslan.

6e försöket. Äl+8 bim -10

Om de var Conceive plus gel, uteslutning av transfetter och socker eller att vi hade sex enbart på ÄL dagen får vara osagt. Nu är vi här äntligen.

• Jagerika

Kan placera mig i BF gruppen :D kunde inte hålla mig då jag haft den starka gravidkänslan.

Om de var Conceive plus gel, uteslutning av transfetter och socker eller att vi hade sex enbart på ÄL dagen får vara osagt. Nu är vi här äntligen.

Men ååååh! Blev faktiskt tårögd när jag såg ditt test! Har ju sett dig i flera trådar en lång tid nu!! GRATTIS Och lycka till med pyret <3
  • Thorax
    Kira16 skrev 2018-08-09 06:26:36 följande:

GRATTIS!! Så roligt att se!!

Tack så mycket :)
    Canary skrev 2018-08-09 06:27:51 följande:

GRATTIS Thorax!!!

Sååå kul!

Tack, nu ska jag bara hitta nåt kul sätt att berätta för mannen :)
    Jahajaa skrev 2018-08-09 06:32:26 följande:

Åhh så roligt! Stort Grattis! :D :D

Tack, känns sjukt overkligt. Trodde vi skulle hålla på nåt år liksom
    soffipropp1987 skrev 2018-08-09 06:40:49 följande:

Stort grattis! Inte helt oväntat dock pga hur du mått ;)

Haha lite så, vart tackad av en till våg av illamående imorse :D
    Tessaloniki skrev 2018-08-09 06:41:32 följande:

Nää allvarligt!!!! STORT JÄKLA GRATTIS!! Jag är så glad för din skull!!! (och avundsjuk ;) stor kram!!

Känns helt sjukt, var så hårt inställd på negativt. Ska sprida gravidstoft mot trådens håll <3 nu är det din tur :)
    Alltidvi skrev 2018-08-09 06:55:42 följande:

Stort grattis wiihoo :) <3

vad är det för test? Har aldrig sett rosa graviditetstest bara ÄL test som e rosa, jag ÄLSKAR rosa så måste givetvis köpa dom gravtesten hihi

Tack :) babyplan har rosa :)

Detta är ÄL test, men de funkar likadant. Ville inte slösa mitt digitala ifall de var negativt. Så den tar jag imorgon :)
    Behind every legend, lies an impossible dream
  • Alltidvi
    Thorax skrev 2018-08-09 07:33:38 följande:

Tack så mycket :)Tack, nu ska jag bara hitta nåt kul sätt att berätta för mannen :)Tack, känns sjukt overkligt. Trodde vi skulle hålla på nåt år liksomHaha lite så, vart tackad av en till våg av illamående imorse :DKänns helt sjukt, var så hårt inställd på negativt. Ska sprida gravidstoft mot trådens håll <3 nu är det din tur :)Tack :) babyplan har rosa :)

Detta är ÄL test, men de funkar likadant. Ville inte slösa mitt digitala ifall de var negativt. Så den tar jag imorgon :)

Ah okej :)

Vill inte va elak o förstöra ngt men ÄL test kan visa positivt när det närmar sig mens också men jag håller tummarna att gravtest ger positivt och det är därför SU fick detta på ÄL test :) <3
  • Tessaloniki
    Thorax skrev 2018-08-09 07:33:38 följande:

Tack så mycket :)Tack, nu ska jag bara hitta nåt kul sätt att berätta för mannen :)Tack, känns sjukt overkligt. Trodde vi skulle hålla på nåt år liksomHaha lite så, vart tackad av en till våg av illamående imorse :DKänns helt sjukt, var så hårt inställd på negativt. Ska sprida gravidstoft mot trådens håll <3 nu är det din tur :)Tack :) babyplan har rosa :)

Du är så rar! :) Jag är också ganska inställd på negativt även om jag tycker att jag har haft symptom. Ska testa på lördag morgon om inte mensen dykt upp tills dess. Min app håller på och flyttar runt bim för varje symptom jag får xD men nu ligger bim på lördag igen så då kör jag på det!
  • Alltidvi

[quote=78949835][quote-nick]Alltidvi skrev 2018-08-09 07:56:54 följande:[/quote-nick]Ah okej :)

Vill inte va elak o förstöra ngt men ÄL test kan visa positivt när det närmar sig mens också men jag håller tummarna att gravtest ger positivt och det är därför SU fick detta på ÄL test :)

Jag gjorde ÄL test då min mens va sen 2 dagar o det va super positivt, test strecket va starkare än kontroll strecket precis som när man får positivt ÄL. Men oh gravtest o negativt o dagen efter kom mensen :( så himla besviken men som jag skrev hoppas på annat resultat för dig :)

• Jevi87

Stort grattis!! Så kul! :)
  • EKarlsson
    Jagerika skrev 2018-08-08 08:03:10 följande:

Enligt FLO har jag ägglossning idag! Vi har haft sex i söndags och igår men båda gångerna så har satsen liksom runnit ut direkt ( brukar försöka ha kvar det i mig och ligga still efteråt).

Tror ni det har någon betydelse eller är det lika stor chans att bli gravid ändå?

Det är ingenting du behöver oroa dig över, det har ingen betydelse!
    Det är trots allt inte bara spermier som kommer ut utan även annan vätska. Det är snarare den som rinner ut på en gång :)
  • Lala90

Ååååh jag blir alldeles rörd här, fasen vad kul för er! Stort grattis <3
  • Lala90
    Canary skrev 2018-08-09 06:30:50 följande:

Fast plocka inte isär digitala test.

Kanske kan du vänta och testa om en vecka om mensen inte kommit. Eller så kommer den och då är det ju inte så långt till nästa ÄL?

Nej jag vet, det var väl i besvikelsens hetta

Du har helt rätt. Ska försöka ha is i magen.
Svar på tråden BIM Augusti <3