IVF sommar/höst 2018
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Vad tråkigt att resultatet inte blev bättre men det kan fortfarande gå vägen. Håller tummarna för er!
Lycka till idag! Blev det två tillbaka?
Lycka till idag!
Hur det än blir: lycka till imorgon!
Av sju blåsor - ett ägg. Tror vi ger upp nu. Med vår tidigare befruktningsgrad lär ju inte detta befruktas.
Av sju blåsor - ett ägg. Tror vi ger upp nu. Med vår tidigare befruktningsgrad lär ju inte detta befruktas.
Nu har vi fått tid för äggplock! Idag så var det nio ägg som var redo, de största på 15mm. :) nån mer som få äggplock här i dagarna? Om allt går vägen så är det testdag runt 21 december. :)
Någon mer som känner som mig varför ska jag gå igenom det här och blir ledsen varje kväll när jag ska den andra sprutan tycker den är hemsk. Blev besviken att jag ska till läkaren på Måndag då jag från början skulle komma på Fredag. Men blodprovet visade att jag inte påverkas av sprutorna så att äggen ska växa så därför använder jag samma mängd o de tror äggplock blir på onsdag eller torsdag nästa vecka. Jag som hoppats på att det skulle bli i början av nästa vecka. Hur stora ska äggen bli innan de tar ut dem? Hur mycket växer de varje dag?
Usch vad tråkigt att höra! Det kanske inte är något som behöver förändras. Det kan ju vara så att embryot helt enkelt inte utvecklas som det ska. Stor kram
Jag tror vi är många dom kan känna igen oss i det du skriver. Det ÄR orättvist och ibland orkar man inte hålla modet upp, då får man bryta ihop och komma igen när man orkar.
Vad tråkigt att de inte växer som tänkt. När man tar ägglossningssprutan brukar de vilja att äggblåsorna är kring 20 mm.
Då är vi i samma fas. Var på UL idag på sprutdag 8 och de såg 3 äff som var 10-11mm och 7 st som var mindre, slemhinnan 9. Så det såg väl ok ut. Väntar nu på ordination från kliniken, ul tar jag på min hemort. Ny kontroll troligen på mån.