IVF sommar/höst 2018
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Vad tråkigt att det bara blev 3, jag fick ut 16, men vet inte ännu hur många som blev befruktade. Håller tummarna för dig.
Vi går i Uppsala på CVL och vi får 2 stycken då vi redan gjort 6 stycken återföringar totalt och ännu inte lyckats gå hela vägen. Kan hända att jag tjuvar nästa vecka på fredag.
Vart går ni och ska du tjuvtesta?
Vi går i Uppsala på CVL och vi får 2 stycken då vi redan gjort 6 stycken återföringar totalt och ännu inte lyckats gå hela vägen. Kan hända att jag tjuvar nästa vecka på fredag.
Vart går ni och ska du tjuvtesta?
Det var ju lite taskigt, om det var bestämt att de skulle ringa och meddela. Hoppas att de vara missat det och att du har ett helt gäng befruktade!
Cd 9 och en blåsa uppmätt till ca 13mm. Min slemhinna hänger dock inte med som endast va 3 mm. Är så ledsen. Blir nog ingen återföring denna cykel om inte ett mirakel skulle ske o den växer jättemycket sista dagarna. Sen kommer jul o då passerar ännu mer tid samt en resa inbokat två veckor i januari. Allt känns piss :(
Heej, tittar in här regelbundet och hejar på er i det tysta! Vad kämpigt med slemhinnan! Tänkte tipsa om akupunktur har du testat det någon gång? Styrkekramar till dig!
Är det från ett eller flera äggplock? Det här är vår tredje insättning, andra fet. Vi har två kvar i frysen om detta inte går vägen. Har ni någon aning om vad det kan bero på hos er? Jag kanske tjuvtestar på onsdag.
De skulle bara ringa om det inte blev insättning på fredagen. Men samtidigt trodde nog jag att de skulle bli insättning på måndagen med tanke på antal ägg, så nu tror jag att det inte blev så många befruktade. Men antar att vi får veta i morgon..
Ruvardag 3 här. Den olidliga tiden just nu. Skillnad sedan tidigare så har jag inte börjat fått nån riktig molvärk än. Bra är väl att det är super stressigt på jobbet så jag har inte tid att filosofiera heller.
Önskar ibland att man kunde se in i framtiden!
Ruvardag 3 här. Den olidliga tiden just nu. Skillnad sedan tidigare så har jag inte börjat fått nån riktig molvärk än. Bra är väl att det är super stressigt på jobbet så jag har inte tid att filosofiera heller.
Önskar ibland att man kunde se in i framtiden!