IVF sommar/höst 2018
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Jag mår rätt kasst. Bättre idag än igår dock.
Låter inte alls bra! Har du varit i kontakt med din klinik? Feber? Känner du dig riktigt dåligt ska du kanske ta kontakt med 1177, gissar att de kommer att uppmana dig att söka akut för detta. Som jag förstår det brukar överstimulering inte påverka graviditeten, dock kan graviditet förvärra överstimuleringen.
Jo, den ena iallafall. Han sa också att de som skall vidareodlas till imorgon (och var lite långsammare) brukar kunna bli något och då oftast flickor. Trodde det var killarna som var lite segare där
Hoppas iallafall att "flickorna" är bra nog för frysen imorgon.
Håller tummarna för dig nu!! Känningar?
Pratade med dom idag och skulle hålla koll på hur jag mår men är iaf mindre spänd än igår o mindre öm men allmänt helt slut.. o värk i magen.
Ok då är det säkert den som gör mig sjuuukt trött, tycker det är sååå jobbigt orkar ju ingenting. Hur går det för dig?
Testade idag och det är negativt, suck alltså. Vet inte ens om jag orkar bli ledsen. Det jobbigaste är att vi inte fått något till frysen någon av gångerna vilket gör att vi återigen får börja om.
Testade idag och det är negativt, suck alltså. Vet inte ens om jag orkar bli ledsen. Det jobbigaste är att vi inte fått något till frysen någon av gångerna vilket gör att vi återigen får börja om.
Inget till frysen tyvärr. Fick just höra att det blev så.
Ruvar på mina 2 bastos nurå men är så orolig. Spolade de rent katedern igår för att se att embryona verkligen hamnade i livmodern? Jag såg inte tt embryologen gjorde det iaf. Fick heller inte se nåt på skärmen, bara kort innan de sögs upp i katedern. Helt crazy vilka tankar som kommer...går på Cvl Uppsala. De borde ju veta vad dem gör...
Inget till frysen tyvärr. Fick just höra att det blev så.
Ruvar på mina 2 bastos nurå men är så orolig. Spolade de rent katedern igår för att se att embryona verkligen hamnade i livmodern? Jag såg inte tt embryologen gjorde det iaf. Fick heller inte se nåt på skärmen, bara kort innan de sögs upp i katedern. Helt crazy vilka tankar som kommer...går på Cvl Uppsala. De borde ju veta vad dem gör...
Urs i fy!!! Så jäkla tråkigt :( var det testdag idag? Kram