• Akira Öken

IVF sommar/höst 2018

Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.

Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!

• Svar på tråden IVF sommar/höst 2018
  • Jooosen
    Fröken Rabarber skrev 2018-12-14 23:14:46 följande:

Inte deppa än! Du får ha testdagen som målbild! Jag känner inget speciellt ännu heller, bara något enstaka stick nån gång ibland, men så kan det ju kännas efter ägglossning också så det är ju inget konstigt. :)

Tack söta du. Känner du något i brösten? När va din testdag nu igen?
    Oförklarligt barnlös. 1 misslyckat ET. Kör igång med frysförsök snart
  • Annanathalia
    Jooosen skrev 2018-12-14 22:17:30 följande:

Rd 5 imorn med femdagars o jag känner absolut precis som vanligt. Inte ens ömma bröst som ja brukar ha efter äl. Magkänslan säger otroligt starkt att det gått åt hell

:(.... urs varför händer detta oss?? Deppar ihop här hemma.

Förstår dig, det är så jäkla tungt! Och orimligt! Det kommer barn från höger och vänster av misstag och så kämpar vi på den här nivån. Jag håller i alla fall tummar och tår för dig. När jag fick min son så förstod jag inte förrän i v.8 att jag var gravid, hade inga som helst känningar. Mådde inte illa, gjorde inte ont i livmodern och brösten kanske blev något svullna men först sista veckan mm.
  • nypan78
    mammsen79 skrev 2018-12-15 09:56:04 följande:

Någon som fått känningar i brösten? Vilken ruv dag var ni på då?

Massor med känningar i brösten men det har jag haft sedan i slutet.på sprutperioden och är nu på ruvardag 4...
  • Fröken Rabarber
    Jooosen skrev 2018-12-15 08:58:27 följande:

Tack söta du. Känner du något i brösten? När va din testdag nu igen?

Jag känner av brösten när jag ligger på sidan, de är lite ömtåliga. Men enligt vad jag läst kan det vara biverkning av lutinus. Brukar aldrig känna brösten i min normala cykel. Testdag 23/12. Vet dock inte om jag vågar testa då, kanske svårt att fira jul dagen efter med familjen och hålla masken? Oavsett resultat så kommer vi ju inte vilja säga något så tidigt.... Och samtidigt kommer jag vara pepp på att få ett resultat! :)
  • mammsen79
    nypan78 skrev 2018-12-15 11:01:18 följande:

Massor med känningar i brösten men det har jag haft sedan i slutet.på sprutperioden och är nu på ruvardag 4...

Vi ligger i fas med varandra men tröttheten försvann så sprutan höll i en vecka. Hur många dagars embroy fick du tillbaka?
  • nypan78
    mammsen79 skrev 2018-12-15 11:34:42 följande:

Vi ligger i fas med varandra men tröttheten försvann så sprutan höll i en vecka. Hur många dagars embroy fick du tillbaka?

Hej, vi fick två stycken 5dagars tillbaka ...ja denna väntan är hemsk, bara å distrahera sig så gott det går. Testar nog från mitten/slutet av nästa vecka.
  • Jooosen
    mammsen79 skrev 2018-12-15 09:56:04 följande:

Någon som fått känningar i brösten? Vilken ruv dag var ni på då?

Ovanligt lite känningar i brösten typ inget alls! Ruvardag 5 med blasto...
    Oförklarligt barnlös. 1 misslyckat ET. Kör igång med frysförsök snart
Svar på tråden IVF sommar/höst 2018