IVF sommar/höst 2018
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Tack!
Min förmodligen sista mensdag är idag, så jag ska väl börja väntandet jag med strax. Borde ha ägglossning om ca en vecka eller lite till. Så din klinik gör inte återföringar på helger?? Gud va konstigt ändå? eller?? Ska man vänta en hel månad då extra för att de hamnar på en helg, gud va surt alltså.... :/
Hoppas att du inte behöver det denna månaden nudå :)
Håller med, jag menar risken att det är på en lö/sö är ju ändå ganska stor då det gäller 2 av 7 dagar i veckan!! =(
min klinik i Prag gör återföring och ÄP även på lördagar men har stängt på söndagar - men jag hade inte kunnat gjort vare sig äggplock eller återföring under någon av mina IVFer på din klinik, då jag alltid behövt göra detta på lördagar...
men jag antar att det inte är en privat klinik?
Jag hade bara en stark känsla av att det inte tagit sig. Var väl rädd och gett upp hoppet. Nu imorse har jag gråtit igen men av andra anledningar... Vaknade av att jag drömde att jag hade ett positivt graviditetstest. Blev besviken när jag vaknade men bestämde att gå upp och testa bara för det... POSITIVT! Är så sjukt glad och lättad, men samtidigt orolig. Hoppas verkligen att det går hela vägen nu denna gången efter alla försök och missfall jag haft.
Jag hade bara en stark känsla av att det inte tagit sig. Var väl rädd och gett upp hoppet. Nu imorse har jag gråtit igen men av andra anledningar... Vaknade av att jag drömde att jag hade ett positivt graviditetstest. Blev besviken när jag vaknade men bestämde att gå upp och testa bara för det... POSITIVT! Är så sjukt glad och lättad, men samtidigt orolig. Hoppas verkligen att det går hela vägen nu denna gången efter alla försök och missfall jag haft.
Ååååå va roligt. Stort grattis. Vilken glädje. När hade du testdag? Jag har på ruvardag 15 å är på dag 10 idag. Vågar ej tjuvstarta. Är lite öm i magen med suck
Hej hej
Efter mycket googlande så hittade jag hit till er, är mitt i mitt andra försök och känner att det skulle vara så skönt att ha ett forum och bara läsa och faktiskt känna att man är inte själv med alla dessa känslor som stormar runt i en.
Har 2 barn sen innan, då jag blev gravid direkt men med en ny man så verkar det inte funka alls - efter 15 månaders försök så vill man ju så gärna så det finns inga ord!
Har ni känns några symtomer efter ni satt in frys embyro?
hej så länge
Stimulering pågår och jag gissar att vi kommer att få besked imorgon på uljtraludet om vilken dag ägguttaget blir.
Stimulering pågår och jag gissar att vi kommer att få besked imorgon på uljtraludet om vilken dag ägguttaget blir.
Jag vågade inte heller tjuvtesta, fy vilken ångest det var, tur att kliniken gjorde blodprov annars hade jag nog fortfarande inte testat! Hur känner du dig? Tar du Lutinus?