• Ettlitetsyskon

Vi med Bim September 2018

Hej

Hittade ingen sida för oss med Bim i September 2018.

Jag är 34 år, har två barn som är 7 och 10 år. Tog ut spiralen i april och blev gravid innan mensen hade dykt upp vilket inte är bra tydligen. Fick ett missfall i v11 men barnet hade dött i v5. Kändes bra ändå då när jag plussade så kändes allt fel från början hade en stark känsla av att det skulle bli mf. Blödningen har slutat efter mf och nu ska jag invänta mensen denna gång innan vi försöker.

Bim i September

21 ettlitetsyskon

• Svar på tråden Vi med Bim September 2018
  • franksmatte
    LisaMaria 2 skrev 2018-09-23 13:22:16 följande:

Grattis!! Hade du Bim idag?

Hej, ja jag hade BIM idag enligt flo appen ????
  • Ebbastina89

BIM +2 idag. Gjorde test som visade ett minus på BIM-1. Symptom: trött, hungrig och spända bröst men kan ju lika gärna bara vara kroppen som luras för det har den lyckats med innan och därför vill jag inte riktigt testa igen utan väntar nog ett tag till. Om inte mensen kommer när borde det vara rimligt att testa igen?

• LisaMaria 2
    Ebbastina89 skrev 2018-09-23 18:17:07 följande:

BIM +2 idag. Gjorde test som visade ett minus på BIM-1. Symptom: trött, hungrig och spända bröst men kan ju lika gärna bara vara kroppen som luras för det har den lyckats med innan och därför vill jag inte riktigt testa igen utan väntar nog ett tag till. Om inte mensen kommer när borde det vara rimligt att testa igen?

Du är strong som väntar! Håller tummarna för dig!

Min man vet att vi väntar till fredag med att testa - trots att bim är på ons eller torsdag! .. vill ju inte testa utan honom heller.
  • nufårvise
    LisaMaria 2 skrev 2018-09-23 13:00:53 följande:

Nu håller jag på att bli tokig! Är jag inte gravid denna månaden så kan jag ju få vilka symptom som helst..

jag har lätt molvärk i livmodern vissa dagar, andra dagar i äggstockarna (?)

Jag har ganska mycket lotionflytningar, vita men inte alls sega. BIM på torsdag den 26sept!

Vad har ni för symptom/skensymptom? ;)

Jag har nog tydliga skensymtom som vanligt. Fick som två små sammandragningar när jag handlade här om dagen, det var nåt annorlunda, molvärk, kommer tvärt illamående som försvinner fort. Höll verkligen på att kräkas när jag kom in på toa efter sambon, urk. Trött! (men det är jag ofta) kisset luktar annorlunda.

Helt blankt test idag och bim denna helg typ.
  • MaalinJ
    Syskonlängtan2019 skrev 2018-09-23 11:16:16 följande:

Kanske var ett dåligt test, köpte på erbjudande och det var typ gratis. Avvaktar och köper clearblue om mensen fortfarande dröjer. Hoppas!

Vad är det för test du testat med? Har testat många gånger med gravidkollens tester och dom har tyvärr gett spökstreck många gånger.
  • MissT01

Hej allihopa

Jag är på BIM +5 och testade negativt nyss. Jag har inga direkta symtom men igår fick jag ÄL flytningar och idag var det inga flytningar. Jag kände av ägglossningen den 6 lr 7 sep men flygningarna kom inte förrän den 10e. Jag testade med stickorna runt den 7 men fick neg. Tyvärr kunde jag inte testa vid 10e.

Nu vet jag inte om min mens är framskjuten pga min riktiga ägglossning var den 10. Vad tror ni? Min cykel brukar vara 32. Idag är det på 35.

• Syskonlängtan2019
    MaalinJ skrev 2018-09-24 01:05:12 följande:

Vad är det för test du testat med? Har testat många gånger med gravidkollens tester och dom har tyvärr gett spökstreck många gånger.

Apotek365 hette den här. Hade gravidkollens förra graviditeten, var ganska nöjd med dom. Men testade då också med clearblue efter för att vara ännu säkrare.
  • Liing

Hej! Helt ny här och behöver lite hjälp! Har haft massvis med symptom denna månaden, förra lika så men då testade jag blankt. Har därför försökt att inte tänka så mycket på det denna månaden..

Men jag testade idag, bim-4 med clear blue early detcion. Vågar jag hoppas att det stämmer?

• Jagerika
    Liing skrev 2018-09-24 09:45:45 följande:

Hej! Helt ny här och behöver lite hjälp! Har haft massvis med symptom denna månaden, förra lika så men då testade jag blankt. Har därför försökt att inte tänka så mycket på det denna månaden..

Men jag testade idag, bim-4 med clear blue early detcion. Vågar jag hoppas att det stämmer?

Helt klart positivt! :D grattis!
  • minnie768
    Liing skrev 2018-09-24 09:45:45 följande:

Ja absolut!! Stort grattis! Testa om någon dag igen så ska du se att det är starkare! :D :D
Svar på tråden Vi med Bim September 2018