Jagvetdåinte skrev 2018-09-25 07:18:17 följande:
Vad skönt ändå att ha påbörjat fertilitetsutredning! Du ska se att det går bra :) Mina syrror är 40 och har båda två nyss fött respektive nyss blivit gravid. Jag som är 30 har försökt snart ett år utan resultat. Gynekologen har ju rätt, men såklart lättare sagt än gjort. Att slappna av alltså. Mitt tips som jag kör med nu och som fungerar bra för mig just nu även om just mensdagen är jävligt deppig. Det är iaf att se till att ha något annat kul att se fram emot, försöka fokusera lite på det ist. Weekend (googla på saker man vill göra ist för googla på fertilitet). Håller tummarna för oss alla!
jag försöker tänka på annat men lätt är det. Imorgon ska jag ha min mens men har ingen mensvärk alls vilket jag alltid har. Ont i brösten har jag inte så jätte ont. De är också hårdare. Gynekologen sa även att det inte behöver synas på ett gravtest 2 dagar innan man ska ha mens att man är gravid. Jag hoppas ju på att jag är gravid till mensen kommer. Vi skulle bli överlyckliga då.
Tack så jätte mycket för din omtanke jag hoppas du snart får ett pluss på stickan med.
Kram