• Ettlitetsyskon

Vi med Bim September 2018

Hej

Hittade ingen sida för oss med Bim i September 2018.

Jag är 34 år, har två barn som är 7 och 10 år. Tog ut spiralen i april och blev gravid innan mensen hade dykt upp vilket inte är bra tydligen. Fick ett missfall i v11 men barnet hade dött i v5. Kändes bra ändå då när jag plussade så kändes allt fel från början hade en stark känsla av att det skulle bli mf. Blödningen har slutat efter mf och nu ska jag invänta mensen denna gång innan vi försöker.

Bim i September

21 ettlitetsyskon

• Svar på tråden Vi med Bim September 2018
  • Gulletussan82
    vestliii skrev 2018-09-25 14:05:43 följande:

Är på BIM+4 nu och inte en minsta antydan till mens. Ömma bröst men - på stickan..

Någon som kan ge svar eller bolla fram och tillbaka för här blir jag ju galen..

Men vad skumt! Kan du ha bim senare än du trott?
  • Skuggviol

Min mens var punktlig som vanligt och dök upp i tisdags på cd 32... Nu hoppar jag över till oktobertråden, och ringer för att börja utredning... Lycka till alla ni som är kvar i tråden Glad

• LD2018
    JenniB skrev 2018-09-26 09:14:00 följande:

Jag har funderat på en sak jag märkt nu under denna cykel.

Är just nu på BIM-3 och "väntar" på att min pms ska komma igång. Brukar alltid vara på riktigt dåligt humör minst 1 vecka innan mens. Humörsvängningar, trötthet, förstoppning och en uppsvälld mage brukar jag ha men nu är jag istället suuuperglad, lycklig och mår hur bra som helst. Har ni varit med om det någon gång att pmsen liksom bara inte kom och ni mådde bra? haha 

Även min sambo och en kompis har märkt skillnaden på mig men jag vågar såklart inte hoppas på något utan är mer nyfiken på om ni har varit med om nåt liknande! <3

Åh spännande!!

Jag följer här med spänning, när ska du testa?

Det här med pms kan ju mycket väl vara något positivt? :D
  • LovisaC1982
    vestliii skrev 2018-09-25 14:05:43 följande:

Är på BIM+4 nu och inte en minsta antydan till mens. Ömma bröst men - på stickan..

Någon som kan ge svar eller bolla fram och tillbaka för här blir jag ju galen..

Kan tyvärr inte ge nåt bättre svar än att kroppen verkar flippa över ibland och det vill man ju absolut inte i det här läget. Verkar gå åt samma håll här, BIM idag och minus på testet. Känner inte ens några tecken på att mensen är på ingång förutom lite mensvärk som kan vara vad tusan som helst. Du kanske kan maila kliniken ock rådfråga?
  • JenniB
    LD2018 skrev 2018-09-26 11:16:24 följande:
    Åh spännande!!

Jag följer här med spänning, när ska du testa?

Det här med pms kan ju mycket väl vara något positivt? :D
    Jaaa <3 Jag funderar på att kanske ta ett test imorgonbitti, men vet inte om jag vågar? Kanske lika bra att göra det så slipper man tänka och fundera för mycket. ;)
  • JenniB
    Skuggviol skrev 2018-09-26 11:11:17 följande:

Min mens var punktlig som vanligt och dök upp i tisdags på cd 32... Nu hoppar jag över till oktobertråden, och ringer för att börja utredning... Lycka till alla ni som är kvar i tråden Glad

Lycka till med allt! <3
  • LD2018
    JenniB skrev 2018-09-26 11:37:05 följande:

Jaaa <3 Jag funderar på att kanske ta ett test imorgonbitti, men vet inte om jag vågar? Kanske lika bra att göra det så slipper man tänka och fundera för mycket. ;)

Har du haft koll på ÄL denna månaden? Jag hade inte kunnat hålla mig haha!
  • JenniB
    LD2018 skrev 2018-09-26 13:00:22 följande:
    Har du haft koll på ÄL denna månaden? Jag hade inte kunnat hålla mig haha!
    Ja jag fick positivt test den 16:e :) Så jag är på ÄL+9 och BIM-3. Haha jag förstår dig. Jag har väntat alla andra månader så nu tänkte jag bryta rutinerna lite och testa tidigare. :D
  • LD2018
    JenniB skrev 2018-09-26 13:15:10 följande:

Ja jag fick positivt test den 16:e :) Så jag är på ÄL+9 och BIM-3. Haha jag förstår dig. Jag har väntat alla andra månader så nu tänkte jag bryta rutinerna lite och testa tidigare. :D

Åh vad spännande!!!

Och ni körde den metoden vi snackade om eller? :D
Svar på tråden Vi med Bim September 2018