• Ettlitetsyskon

Vi med Bim September 2018

Hej

Hittade ingen sida för oss med Bim i September 2018.

Jag är 34 år, har två barn som är 7 och 10 år. Tog ut spiralen i april och blev gravid innan mensen hade dykt upp vilket inte är bra tydligen. Fick ett missfall i v11 men barnet hade dött i v5. Kändes bra ändå då när jag plussade så kändes allt fel från början hade en stark känsla av att det skulle bli mf. Blödningen har slutat efter mf och nu ska jag invänta mensen denna gång innan vi försöker.

Bim i September

21 ettlitetsyskon

• Svar på tråden Vi med Bim September 2018
  • JenniB
    LD2018 skrev 2018-09-26 13:43:38 följande:
    Åh vad spännande!!!

Och ni körde den metoden vi snackade om eller? :D
    Precis, "sperm meets egg" metoden haha. Det gick jättebra även om man alltid var sugen när man väl inte skulle ligga. :D
  • LD2018
    JenniB skrev 2018-09-26 14:16:12 följande:

Precis, "sperm meets egg" metoden haha. Det gick jättebra även om man alltid var sugen när man väl inte skulle ligga. :D

Gud vad bra, då bidrog den alltså till lite längtan också! ;) så ni hade att göra med andra ord! Haha!

Håller verkligen tummarna för er, och se inte ett negativt test som slutet förens mensen dyker upp! Bara testa och testa tills det inte går mer! Jag testade ju typ 11 dagar i sträck, negativt hahaa! :'D
  • JenniB
    LD2018 skrev 2018-09-26 16:09:46 följande:
    Gud vad bra, då bidrog den alltså till lite längtan också! ;) så ni hade att göra med andra ord! Haha!

Håller verkligen tummarna för er, och se inte ett negativt test som slutet förens mensen dyker upp! Bara testa och testa tills det inte går mer! Jag testade ju typ 11 dagar i sträck, negativt hahaa! :'D
    haha ja verkligen. :D
    Tack så snällt av dig! Ska bli spännande att se vad som händer!! <3
  • vestliii
    Gulletussan82 skrev 2018-09-26 09:52:18 följande:

Men vad skumt! Kan du ha bim senare än du trott?

Alltså, har haft extremt regelbunden mens alltid. Max 1 dag sent, kanske hänt 2 ggr. Men aldrig såhär, 5 dagar sen. Nope det har aldrig hänt
  • JenniB

Alltså vad säger ni om de här? Är idag på ÄL+10 och BIM-2! Det syns ännu tydligare på mobilen och i verkligheten men visst är det positivt? Sista bilden är tagen efter 8 min, de andra två efter 2-4 min. <3 Tänkte ta ett digitalt på BIM på lördag :)

• Lycklig37

En dag missad mens. Och imorse fick jag en fläck ljust rosa på pappret när jag torkade mig. Aldrig varit så förut. Nu va jag på toaletten nyss kommer bara pytte lite svagt rosa. Annars brukar min blödning starta kraftigt. Jag har ingen mensvärk haft lite små hugg i äggstocken ett par gånger efter ägglossning. Kanske ett pluss eller mensen som för första gången beteer sig konstigt. Väntar till imorgon kommer inte mensen igång så köper jag ett test. Håll tummarna för oss. Längtan efter baby är så stark.

• Carlin740

Har bim imon testade igår men då va det neg. Idag fick ja ljus rosa flytning. Är det för tidogt å säga eller är de bara å invänta tant röd ändå.

• vestliii
    LovisaC1982 skrev 2018-09-26 11:23:19 följande:

Kan tyvärr inte ge nåt bättre svar än att kroppen verkar flippa över ibland och det vill man ju absolut inte i det här läget. Verkar gå åt samma håll här, BIM idag och minus på testet. Känner inte ens några tecken på att mensen är på ingång förutom lite mensvärk som kan vara vad tusan som helst. Du kanske kan maila kliniken ock rådfråga?

Nej precis, har haft kontakt med dem men de har inget svar direkt.. de hänvisar bata till test eller bm..
  • 1995lj

Nu har jag tagit ett test efter ha hållt mig i 4 timmar. = inte gravid ? :(:( hade ju ett positivt test med morgon urin igår :( köpte två pack så får ta ett till med morgon urinen imorgon då.. står ju att om det är innan bim så ska man ta det med morgon urin så hoppas :( <3

• LD2018
    JenniB skrev 2018-09-27 08:06:44 följande:

Alltså vad säger ni om de här? Är idag på ÄL+10 och BIM-2! Det syns ännu tydligare på mobilen och i verkligheten men visst är det positivt? Sista bilden är tagen efter 8 min, de andra två efter 2-4 min. <3 Tänkte ta ett digitalt på BIM på lördag :)

ALLTSÅÅÅÅÅÅÅÅÅ :D

Jag tror det är positivt!!!

Kolla på det när det är torrt!! Hoppas shit vad kul!
Svar på tråden Vi med Bim September 2018