• Ettlitetsyskon

Vi med Bim September 2018

Hej

Hittade ingen sida för oss med Bim i September 2018.

Jag är 34 år, har två barn som är 7 och 10 år. Tog ut spiralen i april och blev gravid innan mensen hade dykt upp vilket inte är bra tydligen. Fick ett missfall i v11 men barnet hade dött i v5. Kändes bra ändå då när jag plussade så kändes allt fel från början hade en stark känsla av att det skulle bli mf. Blödningen har slutat efter mf och nu ska jag invänta mensen denna gång innan vi försöker.

Bim i September

21 ettlitetsyskon

• Svar på tråden Vi med Bim September 2018
  • Liing

Jagerika och minnie768

Tack för svar! Då vågar jag hoppas lite ändå! Ska testa på fredag igen ????

• minnie768
    Liing skrev 2018-09-24 10:23:12 följande:

Jagerika och minnie768

Tack för svar! Då vågar jag hoppas lite ändå! Ska testa på fredag igen ????

Jag hade nog inte klarat mig från att testa igen typ på onsdag, och sedan fredag igen. Men absolut! Ta ett digitalt med veckoindikator :)
  • Sally8585

Hej!

Får man hoppa in här?

Har bim om 2 dagar. Har inte vågat ta något test ännu. Tänkte vänta tills jag förväntas ha mens. Detta blir vårt 4 barn. Och det sista :) Hur mår ni andra? Några symtom?

• minnie768

Planerar vårt första barn så har inte så mycket att jämföra med, en avbruten graviditet i bagaget, då hade jag inga symtom förrän v 6-7-8, då kom illamåendet. Nu hoppas jag ju så inbillar mig säkert att jag har ont i tjejmagen typ på vänster sida, ömma bröst vilket jag inte brukar ha, dålig hy och hår. Men sen har jag inte varit utan prev medel mer än 2 månader, så mina symtom skulle kunna bero på det också :( Mycket huvudvärk men det har jag i perioder. Men främst är känns det inte som "vanligt" i magen.. Vet inte om det är inbillning. Vet att vi prickade in äl då jag testade mig. Men det är ju inte säkert att det blir något för de...

• Syskonlängtan2019

Nu har jag fått en blödning (utgår från att det är mens), men den är än så länge väldigt ljus. Imorse hade jag väldigt ont på vänster sida i magen, kändes som ett konstant håll som höll i sig ett tag. Vet inte vad det kunde vara.. Får avvakta och se om blödningen blir mörkare och påtagligare.. Känner mig så besviken :(

• nufårvise
    Syskonlängtan2019 skrev 2018-09-24 13:06:30 följande:

Nu har jag fått en blödning (utgår från att det är mens), men den är än så länge väldigt ljus. Imorse hade jag väldigt ont på vänster sida i magen, kändes som ett konstant håll som höll i sig ett tag. Vet inte vad det kunde vara.. Får avvakta och se om blödningen blir mörkare och påtagligare.. Känner mig så besviken :(

Åh, hoppas du ändå är gravid. Jag gick på toa för två timmar sedan, kom då lite ljusrött på papperet. Sen har det inte kommit mer. Får väl se, förmodligen mensen som är seg. Glad att se rött blod ändå, då de tre senaste har varit brun/svarta blödningar. Håller tummarna för dig.
  • minnie768
    Sally8585 skrev 2018-09-24 14:40:46 följande:
    Plus va? :D (bim -2)
    Det skulle jag absolut tolka som ett positivt! :) Ta ett nytt test imorgon (eller om ett par dagar?) :) Grattis! <3
  • Syskonlängtan2019
    nufårvise skrev 2018-09-24 14:48:03 följande:

Åh, hoppas du ändå är gravid. Jag gick på toa för två timmar sedan, kom då lite ljusrött på papperet. Sen har det inte kommit mer. Får väl se, förmodligen mensen som är seg. Glad att se rött blod ändå, då de tre senaste har varit brun/svarta blödningar. Håller tummarna för dig.

Det ser ut som mens, så har ställt mig in på det nu. Hoppas på gravidlycka i oktober istället. Tack för omtanken och håller tummarna för dig också!
  • Sally8585
    minnie768 skrev 2018-09-24 14:54:38 följande:

Det skulle jag absolut tolka som ett positivt! :) Ta ett nytt test imorgon (eller om ett par dagar?) :) Grattis! <3

Tack! Ska ta ett nytt imorgon :D Blev så nervös helt plötsligt .. Hihi!!!
Svar på tråden Vi med Bim September 2018