• Ettlitetsyskon

Vi med Bim September 2018

Hej

Hittade ingen sida för oss med Bim i September 2018.

Jag är 34 år, har två barn som är 7 och 10 år. Tog ut spiralen i april och blev gravid innan mensen hade dykt upp vilket inte är bra tydligen. Fick ett missfall i v11 men barnet hade dött i v5. Kändes bra ändå då när jag plussade så kändes allt fel från början hade en stark känsla av att det skulle bli mf. Blödningen har slutat efter mf och nu ska jag invänta mensen denna gång innan vi försöker.

Bim i September

21 ettlitetsyskon

• Svar på tråden Vi med Bim September 2018
  • JenniB
    LD2018 skrev 2018-09-27 13:42:59 följande:
    ALLTSÅÅÅÅÅÅÅÅÅ :D

Jag tror det är positivt!!!

Kolla på det när det är torrt!! Hoppas shit vad kul!
    Det syntes sååå himla bra i verklighet och även i mobilen när jag hade tagit kortet. Jag tvivlar verkligen inte längre, till och med sambon såg det och då hade han inte ens vaknat till ordentligt än haha.

Lyckligast i världen nu känns det som. :'D När har du bf förresten? Kom inte ihåg om du sagt det innan.. :D
  • JenniB
    1995lj skrev 2018-09-27 13:24:58 följande:

Nu har jag tagit ett test efter ha hållt mig i 4 timmar. = inte gravid ? :(:( hade ju ett positivt test med morgon urin igår :( köpte två pack så får ta ett till med morgon urinen imorgon då.. står ju att om det är innan bim så ska man ta det med morgon urin så hoppas :( <3

Vad tråkigt men försök tänka positivt och testa på morgonen igen!! <3 <3
  • LisaMaria 2

Idag är bim för mig! Än ingen mens.. går och väntar och är nervös. Imorgon bitti ska jag testa!

Jag känner saker hela tiden tycker jag. Ena stunden känns det som mensvärk och andra stunden mer som stickande känsla. Fortfarande en hel del flytningar..

Grattis till er som plussat!

• NiMi12
    1995lj skrev 2018-09-27 13:24:58 följande:

Nu har jag tagit ett test efter ha hållt mig i 4 timmar. = inte gravid ? :(:( hade ju ett positivt test med morgon urin igår :( köpte två pack så får ta ett till med morgon urinen imorgon då.. står ju att om det är innan bim så ska man ta det med morgon urin så hoppas :( <3

Har du sparat testet du tog igår? Kan du fota och lägga upp det.
  • 1995lj
    NiMi12 skrev 2018-09-27 14:38:47 följande:

Har du sparat testet du tog igår? Kan du fota och lägga upp det.

Ja här är det ett predictor early tror jag märket hette rosa förpackning :

• NiMi12
    1995lj skrev 2018-09-27 14:50:37 följande:

Tyvärr vet jag inte något om det märket och om de ger spökstreck. Googla märket och spökstreck.

Håller tummarna för att morgonurinet ger utslag imorgon :)
  • Emmie 82

Här blev det tyvärr ingen graviditet denna månad så jag hoppar över till oktober-tråden istället.

Stort grattis alla ni som plussat och håller tummarna för er som fortfarande väntar!

• Periksson90
    1995lj skrev 2018-09-27 14:50:37 följande:

Det märket är inte känt för spökstreck men det där är ett test som mäter från 12,5 ml hcg i urinen och clearblue digitalt från 25 ml hcg så är inte så konstigt att du fick inte gravid med kvällsurin. Skulle testa om några dagar igen med ett digitalt med morgonurin :) hoppas du då får ett positivt svar!
  • LisaMaria 2

Bim idag och ingen mens. Kunde inte hålla oss från att testa, men totalt negativt på kvällsurin... fy va besviken jag blev. Trodde verkligen på denna månaden. Men det gör jag varje månad känns det som.

Ska på bröllop på lördag och vill ju veta om jag kan dricka lite bubbel eller inte..

• AnonymNH

Har följt med er så smått men inte kommenterat så mycket. Grattis till alla som fått plus och jag håller tummarna för er andra.

ser ni något på mitt test?

Svar på tråden Vi med Bim September 2018