• Ettlitetsyskon

Vi med Bim September 2018

Hej

Hittade ingen sida för oss med Bim i September 2018.

Jag är 34 år, har två barn som är 7 och 10 år. Tog ut spiralen i april och blev gravid innan mensen hade dykt upp vilket inte är bra tydligen. Fick ett missfall i v11 men barnet hade dött i v5. Kändes bra ändå då när jag plussade så kändes allt fel från början hade en stark känsla av att det skulle bli mf. Blödningen har slutat efter mf och nu ska jag invänta mensen denna gång innan vi försöker.

Bim i September

21 ettlitetsyskon

• Svar på tråden Vi med Bim September 2018
  • Lala90

Ikväll blir det åka av... haha! Ingen blinkande gubbe men vi är på gång iaf uppfattar jag det som?

• MaalinJ
    Lala90 skrev 2018-08-22 17:09:29 följande:

Ikväll blir det åka av... haha! Ingen blinkande gubbe men vi är på gång iaf uppfattar jag det som?

Max gubbe innebär väll att du har max fertilitet? Så du bör ligga i nu. Blinkande innebär att du är fertil.
  • MaalinJ

Ägglossningstesterna har börjat att stegra och jag känner symtom som att det hugger i äggstockarna å sticker i brösten så det är väll dags att försöka nu.

Har börjat ge upp hoppet å finna mig i att det inte blir någon bebis men visst sade det varit underbart att kanske plussa när vi är i Cypern :)

• Esofe

Har förhoppningsvis fått en nidblödning idag. Tror jag är på ÄL+4 eller +5. Har haft smått molvärk hela dagen, när jag kom hem torkade jag ljusrosa blod och kom några droppar i en binda. När jag torkade mig nästa gång var det ingenting. Molvärken ligger kvar. Åh vad jag hoppas!

• Lala90
    MaalinJ skrev 2018-08-22 17:11:45 följande:

Max gubbe innebär väll att du har max fertilitet? Så du bör ligga i nu. Blinkande innebär att du är fertil.

Men gud! Så klart! Tack jag är trött i huvudet deluxe... nu ska jag skynda mig hem o haffa sambon om nån timma, wohoo
  • EnBlivandeWestring

Asså nej. Började ju få lite stegring på Äl idag och kommer nog få max imorgon. Men eftersom sonen inskolas (jag är föräldern som är med) så svider nu näsan och gommen och är lite yr. Kan detta hindra fertiliteten?

Kärlek till er
  • MaalinJ
    Lala90 skrev 2018-08-22 18:18:13 följande:

Men gud! Så klart! Tack jag är trött i huvudet deluxe... nu ska jag skynda mig hem o haffa sambon om nån timma, wohoo

Haha, ja nu får ni sätta fart :D
  • MaalinJ
    EnBlivandeWestring skrev 2018-08-22 12:07:43 följande:

Någon här som är vis på ägglossning?Jag har för drygt 3 veckor sen slutat med Cerazette och har i några veckor nu testat med ÄL-test och försökt mig på att analysera sekret. Jag har varit torr, sen klibbig, sen krämig fram till i förrigår då jag fick mycket mer flytningar och dem är vattniga. Vart test jag tagit har det varit tyfliga streck på men ingen märkbar stegring. Idag var det mycket starkare (men inte positivt jag vet) så nu hoppas jag ju verkligen att äl är på väg då jag även är gladare och spralligare idag än vad jag brukar vara. Tror ni att äl är på väg på riktigt nu och när hade ni tagit nästa test? Vid 19 ikväll eller runt 12 imorgon? Har Aldrig testat såhär innam så vet inte hur snabb stegring jag/man har. Snälla hjälp mig?

Jag har pcos å har problem med att äl ofta uteblir. Jag testade mycket med digitala tester ett tag. Där får du ju ett betydligt säkrare svar. Jag får sällan 100% posetivt vid andra äl test. Men har du tester hemma så hade jag försökt testa 3 ggr om dagen. Det kan bli posetivt snabbt så risken är att du missar det annars.
  • EnBlivandeWestring
    MaalinJ skrev 2018-08-22 18:26:37 följande:
    Jag har pcos å har problem med att äl ofta uteblir. Jag testade mycket med digitala tester ett tag. Där får du ju ett betydligt säkrare svar. Jag får sällan 100% posetivt vid andra äl test. Men har du tester hemma så hade jag försökt testa 3 ggr om dagen. Det kan bli posetivt snabbt så risken är att du missar det annars.
    Tack för svar :D Digitala har jag inte direkt råd med men har 12 stickor hemma så ska testa ikväll vid 21 tänkte jag (då kommer jag inte ha kissat eller druckit på 3 timmar i alla fall) och sen testar jag imorgon vid 12 igen och kanske imorgon kväll :D 
    Kärlek till er
  • Ardnas89

Jag tror jag missat min ägglossning med testerna! Skulle ha äl enligt appen i måndags, men varit väldigt svagt på testerna sen i söndags.. Jag var alldeles för det med att börja testa! :( jag hoppas bara att jag missat den med testerna. Om inte uteblev äl denna månad..

Hade känningar i helgen, så jag hoppas innerligt att den bara var lite tidig :)

Svar på tråden Vi med Bim September 2018