• Ettlitetsyskon

Vi med Bim September 2018

Hej

Hittade ingen sida för oss med Bim i September 2018.

Jag är 34 år, har två barn som är 7 och 10 år. Tog ut spiralen i april och blev gravid innan mensen hade dykt upp vilket inte är bra tydligen. Fick ett missfall i v11 men barnet hade dött i v5. Kändes bra ändå då när jag plussade så kändes allt fel från början hade en stark känsla av att det skulle bli mf. Blödningen har slutat efter mf och nu ska jag invänta mensen denna gång innan vi försöker.

Bim i September

21 ettlitetsyskon

• Svar på tråden Vi med Bim September 2018
  • Månflicka
    Lala90 skrev 2018-08-18 17:16:43 följande:

Ja den ska ju vara lite humörhöjande liksom, så det vore trist om jag ska få tvärtemot-effekt, jaja.. jag upplevde inte skillnad i flytningar med RR me däremot en förjäkla ÄL-värk, så den gick ju inte att missa iaf haha.. håller tummarna för oss, med o utan rosenrot!

Jag upplever att mitt humör blev mycket värre av rosenrot så nu skippade jag den efter 2 försök med rosenrot. Jag hade pms redan vid ägglossning då.

Så allt annat än humörhöjande för mig haha
  • Månflicka

Fjärde och sista försöker innan min sgi går ner till noll typ... :?(

Så mycket känslor, Står inte ut med tanken på att det inte går vägen denna månad

Håller hoppet uppe med att det var en majbebis det var meningen att det skulle bli hela tiden <3

Hoppas septembertråden blir lika lyckad som augustitråden

BIM-lista:

1/9 - Periksson90, JenniB, timal89, Omstart2019, Esofe

2/9 - Mantan

3/9 - babytjejen, Lilla Lina, Ardnas89, novemberregn, Piffan87

4/9 - kiwibear

5/9 - Sirest01

6/9 - MaalinJ Månflicka

7/9 - Sanfo1, Lala90, Noraaaaaaa18, Kstadtjej87

8/9 - Kira16

9/9 - mumintroll

10/9 - Anno89

11/9 - onlyme86

12/9 - KSRG8887, minimera

13/9 - Tessaloniki, Lola90

15/9 - lyckligast80

17/9 - EmmalinneaS, korvstroganoff

21/9 - Ettlitetsyskon[/quote]

• Tessaloniki
    JenniB skrev 2018-08-19 09:21:36 följande:

Jaa jag vet ju inte vilken jag ska lita på, om det ens går att lita på bara en utav de, :/ Jag är dock mycket mer gladare nu för idag visade sig den glada smileyn jag väntat på!! :D Däremot har flo appen nu flyttat mitt bim, vet inte om jag ska ändra i BIM listan? Eller om appen kanske har fel och jag har en lite kortare lutealfas bara? Allt är så förvirrande!

När tror du att du har ägglossning? Förmodligen några dagar kvar i och med att mensen slutat precis? Vi är på tredje försöket nu och hoppas såklart också att mensen håller sig borta läääänge nu! ;)

Wohoo för ÄL!! Mys på! Håller tummarna! :)
  • babytjejen

Här är vi på viktigaste dagen idag..började köra med clearblues digitala denna cykel o den visade smiley även fast testlagrets streck inte var lika starkt som kontrollstrecket. Antingen behöver den inte bli det för att påvisa ägglossning el så har jag så kort Peak på dom testen att den är lätt att missa. Så är glad att jag valt clearblues som visar absolut...fick glad gubbe o lördags morse så myser vi till det fram till o med tisdag så borde vi väl räcka upp bra? Har myst även fredag o lörsag med..

• Lala90
    Månflicka skrev 2018-08-19 15:56:09 följande:

Jag upplever att mitt humör blev mycket värre av rosenrot så nu skippade jag den efter 2 försök med rosenrot. Jag hade pms redan vid ägglossning då.

Så allt annat än humörhöjande för mig haha

Åh ja! Jag blir inte glad för att du fick den effekten, däremot lite glad att höra för att jag inte var ensam.. nu kör vi så det ryker
  • Lola90
    JenniB skrev 2018-08-19 09:21:36 följande:

Jaa jag vet ju inte vilken jag ska lita på, om det ens går att lita på bara en utav de, :/ Jag är dock mycket mer gladare nu för idag visade sig den glada smileyn jag väntat på!! :D Däremot har flo appen nu flyttat mitt bim, vet inte om jag ska ändra i BIM listan? Eller om appen kanske har fel och jag har en lite kortare lutealfas bara? Allt är så förvirrande!

När tror du att du har ägglossning? Förmodligen några dagar kvar i och med att mensen slutat precis? Vi är på tredje försöket nu och hoppas såklart också att mensen håller sig borta läääänge nu! ;)

Åh så roligt för dig!! Är det först gången du får fast glad gubbe? Flo visar att jag har ägglossning 29 augusti. Så nästa vecka gäller det!! Jag vill så gärna! Hoppas vi kan få vårt plus nu!
  • babytjejen

Idag gick tempen upp så ägglossning verkar ha varit en dag tidigare, behåller dock bim-datumet...fortsätter dock att mysa till två dagar till för säkerhets skull, sen jobbar vi olika o då blir det inte mer mys..men idag o imorgon borde väl räcka om äl var någon gång igår el senast nu under natten?

• JenniB
    Lola90 skrev 2018-08-19 18:55:21 följande:
    Åh så roligt för dig!! Är det först gången du får fast glad gubbe? Flo visar att jag har ägglossning 29 augusti. Så nästa vecka gäller det!! Jag vill så gärna! Hoppas vi kan få vårt plus nu!
    De testen har kört med har bara kunnat visa fast gubbe när det är positivt och en vanlig tom cirkel när det fortfarande var negativt. Använde graviditetskollens ÄL-test samtidigt denna gången för att se hur det funkar och även det visade positivt. :D Teststrecket var till och med starkare än kontrollstrecket!

Åhh vilken jobbig väntan. Tycker nästan det är jobbigare att vänta på ägglossning än BIM, kanske inte är likadant för dig haha. Hoppas! <3
  • JenniB

Flyttar mig själv i listan då BIM ändrats pga att ägglossningen skedde senare. ;)
    Nu hoppas jag verkligen det skapas något litet i magen. <3

1/9 - Periksson90, timal89, Omstart2019, Esofe

2/9 - Mantan 

3/9 - babytjejen, Lilla Lina, Ardnas89, novemberregn, Piffan87 

4/9 - kiwibear, JenniB

5/9 - Sirest01 

6/9 - MaalinJ 

7/9 - Sanfo1, Lala90, Noraaaaaaa18, Kstadtjej87 

8/9 - Kira16 

9/9 - mumintroll 

10/9 - Anno89 

11/9 - onlyme86