• anjipanji

BF Maj 2019 Stockholm

Hej,

Jag plussade för några dagar sedan och tycker det skulle vara roligt att komma i kontakt med andra majmammor i Stockholm!

Här kan vi stötta varandra, utbyta erfarenheter och förhoppningsvis få ett och annat skratt ????

Är mamma till en liten flicka som nyss fyllde 2 år och bor i villa i Spånga med min sambo.

BF 10 maj

• Svar på tråden BF Maj 2019 Stockholm
  • anjipanji

Har haft mindre blödningar senaste dagarna. Håller tummarna för att allt är bra ändå. Men är sjukt orolig :( 6 hela dagar kvar till VUL.

Någon mer som är orolig/blöder?

• isabelle85

Vad roligt med en grupp, plussade nu i helgen, och känner verkligen att jag behövde höra lite från andra, enligt appen bör beräknat bf vara i slutet av maj så hoppas jag får va med här! :) Går gärna med i fb-gruppen, DM:ar!

• Semira88

Hej!

Jag har skickat ett privat meddelande där det framgår att jag gärna vill vara med i fb gruppen. Jag är 30 år och bor i Stockholm :)

• Filippa85
    anjipanji skrev 2018-09-20 20:07:18 följande:

Har haft mindre blödningar senaste dagarna. Håller tummarna för att allt är bra ändå. Men är sjukt orolig :( 6 hela dagar kvar till VUL.

Någon mer som är orolig/blöder?

Hej! 

Jag har haft totalt 3 små blödningar med ca 1 veckas mellanrum, nu senast i lördags så började det med att jag svimmade i badrummet, fick ont i magen och ryggen och kom även en liten blödning, blev jättenojig och ställde in mig på det värsta, tyckte även att brösten blev mindre och kändes mindre osv. Ringde igår och fick komma på VUL idag (en avbokningstid). Idag fick jag se hjärtat slå och storleken var korrekt med hur långt gången jag är (7+0). 

Hade även blödning under graviditet med min dotter så det behöver inte vara farligt. Blödningarna under mina 2 MF har varit något annat, kraftiga med klumpar samt smärta i samband, har inte varit någon tvekan då om att det varit MF. 

Lycka till och hoppas allt går bra på VUL!
  • Daniellac

Hej!

Jag fick tyvärr missfall förra veckan i onsdags. Började först med brunaktiga flytningar och ett par dagar efter färskt blod i samband med kraftig mensvärk. Önskar er lycka till i graviditeten och hoppas allt går bra för er :)

• nuärdetvårtur
    Daniellac skrev 2018-09-27 15:09:45 följande:

Hej!

Jag fick tyvärr missfall förra veckan i onsdags. Började först med brunaktiga flytningar och ett par dagar efter färskt blod i samband med kraftig mensvärk. Önskar er lycka till i graviditeten och hoppas allt går bra för er :)

Å vad trist att höra! Så orättvist, beklagar verkligen... ta hand om dig! Och tack för lyckönskningen :)
  • nuärdetvårtur
    Daniellac skrev 2018-09-27 15:09:45 följande:

Hej!

Å vad trist att höra! Så orättvist, beklagar verkligen... ta hand om dig! Och tack för lyckönskningen :)
  • anjipanji

Hej allihopa!

Jag fick tyvärr missfall för några dagar sedan. Har lämnat över FB gruppen till de andra mammorna så om ni vill vara med så kontakta Sobika direkt.

Önskar er alla lycka till!

• anjipanji

[quote=79092067][quote-nick]Daniellac skrev 2018-09-27 15:09:45 följande:[/quote-nick]Hej!

Jag fick tyvärr missfall förra veckan i onsdags. Började först med brunaktiga flytningar och ett par dagar efter färskt blod i samband med kraftig mensvärk. Önskar er lycka till i graviditeten och hoppas allt går bra för er :)[/quote

Jag med :( Fast i lördags.

• Sobika

Som anjipanji skrev är det bara att skriva meddelande till mig för er som vill vara med i fb-gruppen. Den är hemlig så ingen kan se att man är med i den <3

• nuärdetvårtur
    Sobika skrev 2018-09-27 20:32:06 följande:

Som anjipanji skrev är det bara att skriva meddelande till mig för er som vill vara med i fb-gruppen. Den är hemlig så ingen kan se att man är med i den <3

Funkar att skriva till mig också för att gå med i fb-gruppen :)
  • Daniellac
    anjipanji skrev 2018-09-27 20:14:44 följande:

[quote=79092067][quote-nick]Daniellac skrev 2018-09-27 15:09:45 följande:[/quote-nick]Hej!

Jag fick tyvärr missfall förra veckan i onsdags. Började först med brunaktiga flytningar och ett par dagar efter färskt blod i samband med kraftig mensvärk. Önskar er lycka till i graviditeten och hoppas allt går bra för er :)[/quote

Jag med :( Fast i lördags.

Åh vad tråkigt att höra :( Det var verkligen jobbigare än vad jag hade trott så förstår vad du går igenom. Önskar dig all lycka framöver!!
  • Mimmzan

Hejsan jag vill gärna vara med i fb gruppen . Bf den 26/5-19 med andra barnet .

• Matildur1

Hej! Väntar första barnet med bf 9/5. Bor i Bollstanäs,Väsby. Vill gärna vara med i fb-gruppen:)

• Sobika
    Matildur1 skrev 2018-10-06 16:14:00 följande:

Hej! Väntar första barnet med bf 9/5. Bor i Bollstanäs,Väsby. Vill gärna vara med i fb-gruppen:)

Hej :) grattis! Skicka ett meddelande till mig med namn och hur din profilbild ser ut :)
  • AB24

Hej! Beräknad med första barnet i början maj, bor i Täby! Skickat pm om att gå med i fb-grupp!

Svar på tråden BF Maj 2019 Stockholm