Söstrami83 skrev 2020-01-27 19:07:00 följande:
Jo, det var helt underbart. Kände inte på mig det. Väntade till testdag med att testa. Hade mycket känningar som molvärk, men kunde lika gärna vara Lutinus. Kändes i stort sett likadant som gången innan när det inte tog sig. Skillnaden den här gången var att mensen uteblev (kom på BIM förra gången) samt att jag hade en liten färgad flytning på rd5 (sannolikt en nidblödning). Jag gjorde FET med 5-dagars blastocyst i ostimulerad cykel med Lutinus-behandling. Visst har du gjort nåt liknande?
Hur känns det nu då? Har du haft någon mer blödning eller var det bara en gång? Hoppas att det var en nidblödning :)
Vad härligt att höra! :) Det lilla jag känner är samma som vid alla andra återföringar och samtidigt som det känns deppigt att inte ha några känningar så är det så skönt att höra att alla inte har det såhär tidigt.
Nu börjar dagarna med illamående pga nervositet, fick spottings motsvarande imorgon vid min förra fet så nu är det läskigt. Hade bara spottings en halv dag då på rd5, sen har det inte varit något mer. Det stämmer, jag gör också fet med en blastocyst i ostimulerad cykel.