• LLW

IVF hösten 2019

Hej!

Vi ska påbörja vår fjärde ivf i augusti/september. Det är alltid skönt att kunna skriva av sig och diskutera med andra som går igenom liknande, så häng gärna med i tråden så peppar och hjälper vi varandra under behandlingarna!

• Svar på tråden IVF hösten 2019
  • Jooosen
    Ölandstoka skrev 2020-02-01 10:53:29 följande:

Tack vad gulligt! :)

Fick det lilla fina embryot insatt för två veckor sedan idag, testdag på onsdag. Känner att det blir mer och mer på spel för varje gång jag går på toa och inget har hänt.

Så härligt att du fick den fantastiska överraskningen med ett positivt test :) Hoppas så att det blir jag imorgon!

Aah okej! Man hoppas ju nånstans långt bak i huvudet men samtidigt vågar man inte. Sån sjuk terror. Jag hoppad verkligen att det blir du imorn!!!
    Plussade fredagen den 13 december efter vår tredje insättning med ivf
  • Ölandstoka
    Jooosen skrev 2020-02-01 11:13:30 följande:

Aah okej! Man hoppas ju nånstans långt bak i huvudet men samtidigt vågar man inte. Sån sjuk terror. Jag hoppad verkligen att det blir du imorn!!!

Jag är gravid!!! Aldrig trodde jag att jag skulle få säga de underbara orden. Är darrig och har hög puls fortfarande. Sov knappt inatt. Jah var så redo på ett blankt test men när jag hade doppat testet vänner jag mig om jättesnabbt och plockade lite och när jag tittade igen var det hur tydligt som helst :D

Tusen tack Joosen och tusen tack alla för allt stöd!
  • Jooosen
    Ölandstoka skrev 2020-02-03 08:11:27 följande:

Jag är gravid!!! Aldrig trodde jag att jag skulle få säga de underbara orden. Är darrig och har hög puls fortfarande. Sov knappt inatt. Jah var så redo på ett blankt test men när jag hade doppat testet vänner jag mig om jättesnabbt och plockade lite och när jag tittade igen var det hur tydligt som helst :D

Men jaaaaa!!!!! Grattis! Fyfan va underbart. Nä att säga dom orden känns typ som att man hittar på haha. Vilken insättning var detta? Gjorde ni testet tillsammans?
  • Ölandstoka
    Jooosen skrev 2020-02-03 08:20:06 följande:

Men jaaaaa!!!!! Grattis! Fyfan va underbart. Nä att säga dom orden känns typ som att man hittar på haha. Vilken insättning var detta? Gjorde ni testet tillsammans?

Tack! :) Det här var fjärde insättningen, andra fet. Känns helt overkligt och jag måste övertyga mig själv om att det faktiskt är sant. Jag tänkte doppa testet och sen gå och hämta honom men jag hann inte :)
  • LLW

GRATTIS!!!!! Åååh vilken bra start på dagen haha! Sååååå glad för din skull, vilken underbar nyhet! Den där känslan när man ser testet första gången liknar ingenting annat verkligen. Njut nu av den här fantastiska dagen! <3
  • Jooosen
    Ölandstoka skrev 2020-02-03 08:29:56 följande:

Tack! :) Det här var fjärde insättningen, andra fet. Känns helt overkligt och jag måste övertyga mig själv om att det faktiskt är sant. Jag tänkte doppa testet och sen gå och hämta honom men jag hann inte :)

Haha herregud va kul! Men han visste att du skulle testa? Hur känner du dig?? Några symptom? Minns att ha inte hade många alls!
  • Anni888

Men jaaaaa!! Grattis!! Så glad jag blir för din skull även här. Hoppas så för alla här inne och har liksom inte kunnat släppa den där tummen jag håller för dig då vi ruvade ?tillsammans? i höstas. Ha en bra dag på molnen!! :)
  • Söstrami83
    Ölandstoka skrev 2020-02-03 08:29:56 följande:

Åh vad härligt!!! Jag trodde verkligen det! Grattis!!! ????
  • Loviisa89

Stort grattis!!! Så underbart :D
    Insta: Ivfskafunka
  • Ölandstoka
    LLW skrev 2020-02-03 08:36:38 följande:

GRATTIS!!!!! Åååh vilken bra start på dagen haha! Sååååå glad för din skull, vilken underbar nyhet! Den där känslan när man ser testet första gången liknar ingenting annat verkligen. Njut nu av den här fantastiska dagen! <3

Tack, vad gulligt! Har nästan svårt att njuta, det känns fortfarande overkligt :)
    Jooosen skrev 2020-02-03 08:44:57 följande:

Haha herregud va kul! Men han visste att du skulle testa? Hur känner du dig?? Några symptom? Minns att ha inte hade många alls!

Ja han visste :) Har ont i brösten på ett sätt som jag inte har haft för, en kombination av ömhet och känslan av träningsvärk typ. Drar och ömmar lite i magen till och från men mest på samma sätt som vid alla återföringar. Hoppas att allt ökar! :)
    Anni888 skrev 2020-02-03 08:46:18 följande:

Men jaaaaa!! Grattis!! Så glad jag blir för din skull även här. Hoppas så för alla här inne och har liksom inte kunnat släppa den där tummen jag håller för dig då vi ruvade ?tillsammans? i höstas. Ha en bra dag på molnen!! :)

Tack så mycket! Känns verkligen helt fantastiskt :)
Svar på tråden IVF hösten 2019