BIM December 2019
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Jaha där försvann all molvärk i princip... väldigt konstigt. Är på ÄL+7 och bim-5. Har liiite dragningar i äggstockarna men allt annat i rygg och mage är poff borta. Någon annan som har fått så innan bim?
Hej! Har följt tråden men inte givit mig till känna tidigare. Vet inte egentligen när bim mer än att det borde vara någon gång häromkring.
Har ni lust att skriva om ni ser något här? Jag tycker mig se ett svagt streck men vet inte om det är hjärnspöken...?
Hej hur lägger man ut en tråd? Jag vill skriva en egen sida men vet inte hur, ursäkta för jag va tvungen skriva här
Jag tycker se två streck! Vänta någon dag och testa igen, eller prova med clear blue digital :) säg till hur det går, håller tummarna för dig!
Oj oj spännande. Jag hade nidblödning förra gången när jag var gravid men det höll i sig i tre dagar och var en vecka tidig än vad mensen skulle vara. Denna gången är det inte ett spår av det vilket får mig att tvivla.
Hej! Har följt tråden men inte givit mig till känna tidigare. Vet inte egentligen när bim mer än att det borde vara någon gång häromkring.
Har ni lust att skriva om ni ser något här? Jag tycker mig se ett svagt streck men vet inte om det är hjärnspöken...?
Har för mig att jag läst att det är vanligare att inte få det än att få det :) min kanske inte ens va någon, va så ytterst lite. Men hoppas!
Hej!
Har följt här ett tag nu och tänkte dela med mig av min lilla historia.
Jag hade bim 4/12 +- 2 dagar, min mens brukar inte komma exakt på dagen. Den 2/12 fick jag en blödning som verkligen var rött blod och tänkte att det var kört. Men efter att bara fått en liten blödning 2/12 och 3/12 tyckte jag det var konstigt då jag brukar blöda extremt mycket i 7 dagar. Men inga positiva tester. Senast i lördags 7/12 var testet negativt. Men när mensen inte kommit än så testa jag igår och då blev det såhär! På kvällen tog jag även ett digitalt som visade Gravid 1-2! Heja alla, testa inte förtidigt för man blir bara besviken.