• Tjoppa12

BIM December 2019

Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!

13/12 - Tjoppa12

• Svar på tråden BIM December 2019
  • Jasmine00

Jag fick idag bruna flytningar, har bim 21/12 enligt min app så räknat fel hela tiden men lyckades pricka äl dessutom dagen innan och efter men nu tillbaka till problemet, jag har verkligen haft molande värk i nedre delen av magen och nu kom det bruna flygningar och lite brunt blod men inte mycket, får aldrig någonsin mens innan den beräknade dagen, ibland och ganska ofta nån dag försent men aldrig innan och mellan blödningar har jag aldrig haft heller.. är detta ett säkert tecken på att det inte är någon bebis där inne? Vad jag förstått det som via era inlägg här och 1000 timmars googling är blödningar inte ovanligt i början av graviditeten? Och bruna flytningar/blödningar tyder på ?gammalt blod? är det bättre än om det är rosa/rött och färskt blod?

Behöver hjälp kan verkligen lite om graviditeter :0

• Jasmine00

Hade sex senast den 2/12 (bor för tillfället inte i samma kommun som min sambo) finns det ens någon möjlighet att jag redan kan ha fått en blödning såhär tidigt eller är det mens 100%? Har ju iofs haft sex efter det några dagar, fan vill sååå mycket vara gravid känns som jag hoppas för mycket :(

• Jasmine00
    Jasmine00 skrev 2019-12-10 23:17:28 följande:

Hade sex senast den 2/12 (bor för tillfället inte i samma kommun som min sambo) finns det ens någon möjlighet att jag redan kan ha fått en blödning såhär tidigt eller är det mens 100%? Har ju iofs haft sex efter det några dagar, fan vill sååå mycket vara gravid känns som jag hoppas för mycket :(

*innan 2/12 ska det stå inte efter
  • Tjoppa12

Tog ett testa tidigt nu på morgonen som inte visade nånting. Är på bim-3 men eftersom det var just testa tidigt så känns det hopplöst redan :(

• Lillaräkan1919

Bim va igår och hade Inge test hemma så jag chansade å tog ett digitalt ägglossningstest. Såhär blev svaret :S jag måste nog till apoteket vid 8, blev så paff samtidigt som det borde kunna indikera på en graviditet? Eller har nån erfarenhet av liknande?

Har nån av er plussat efter starkt ägglossningstest på BIM +1?

• MsSuzyLee
    Hoppas96 skrev 2019-12-10 21:29:11 följande:

Tack snälla!!! Nu börjar oron haha

Jaa, så är det ju! Jag håller alla tummar för er :)
  • Loea
    Jasmine00 skrev 2019-12-10 23:17:28 följande:

Förstår vad du menar. Man blir knäpp till slut och analyserar sönder allt. Det jobbigaste är att samma symptom kan vara både mensvärk/ägglossning/graviditet osv. Omöjligt att säga så tidigt. Vissa har ju lyxen att kunna ta ett testa tidigt en vecka innan bim och få ett plus men det verkar som att många inte plusar förens några dagar efter bim. Blödningen skulle kunna vara från när ett potentiellt ägg fäste, men kan lika gärna vara mens. Men hoppet är inte ute än. Vänta till din bim och ta ett test då kanske? Håller tummarna!
  • solkakan
    Lillaräkan1919 skrev 2019-12-11 05:12:18 följande:

Bim va igår och hade Inge test hemma så jag chansade å tog ett digitalt ägglossningstest. Såhär blev svaret :S jag måste nog till apoteket vid 8, blev så paff samtidigt som det borde kunna indikera på en graviditet? Eller har nån erfarenhet av liknande?

Har nån av er plussat efter starkt ägglossningstest på BIM +1?

Jag har läst att det kan vara så men aldrig varit med om det själv. Uppdatera oss gärna hur det gick.
  • Lillaräkan1919
    solkakan skrev 2019-12-11 07:36:57 följande:

Jag har läst att det kan vara så men aldrig varit med om det själv. Uppdatera oss gärna hur det gick.

Jodå de var precis som jag misstänkte men ändå inte vågade hoppas på efter månader av besvikelser, jag är gravid!!

• Lillaräkan1919

Lägger in mig på plussat

2/12 - Nixtie

3/12 pusselmamma

4/12 - Linnmal, Emmiealina

5/12 - boshab

6/12 - EllaLo, En sladdis? , Barbrastrei

7/12 - saran92 , paramore, Snuffles

9/12- Asplövet18, S9191, jenno0

10/12 - Loea

11/12 - MW90

12/12 - Mirum, FELT, s0ff