BIM December 2019
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Jag fick idag bruna flytningar, har bim 21/12 enligt min app så räknat fel hela tiden men lyckades pricka äl dessutom dagen innan och efter men nu tillbaka till problemet, jag har verkligen haft molande värk i nedre delen av magen och nu kom det bruna flygningar och lite brunt blod men inte mycket, får aldrig någonsin mens innan den beräknade dagen, ibland och ganska ofta nån dag försent men aldrig innan och mellan blödningar har jag aldrig haft heller.. är detta ett säkert tecken på att det inte är någon bebis där inne? Vad jag förstått det som via era inlägg här och 1000 timmars googling är blödningar inte ovanligt i början av graviditeten? Och bruna flytningar/blödningar tyder på ?gammalt blod? är det bättre än om det är rosa/rött och färskt blod?
Behöver hjälp kan verkligen lite om graviditeter :0
Hade sex senast den 2/12 (bor för tillfället inte i samma kommun som min sambo) finns det ens någon möjlighet att jag redan kan ha fått en blödning såhär tidigt eller är det mens 100%? Har ju iofs haft sex efter det några dagar, fan vill sååå mycket vara gravid känns som jag hoppas för mycket :(
Hade sex senast den 2/12 (bor för tillfället inte i samma kommun som min sambo) finns det ens någon möjlighet att jag redan kan ha fått en blödning såhär tidigt eller är det mens 100%? Har ju iofs haft sex efter det några dagar, fan vill sååå mycket vara gravid känns som jag hoppas för mycket :(
Tog ett testa tidigt nu på morgonen som inte visade nånting. Är på bim-3 men eftersom det var just testa tidigt så känns det hopplöst redan :(
Bim va igår och hade Inge test hemma så jag chansade å tog ett digitalt ägglossningstest. Såhär blev svaret :S jag måste nog till apoteket vid 8, blev så paff samtidigt som det borde kunna indikera på en graviditet? Eller har nån erfarenhet av liknande?
Har nån av er plussat efter starkt ägglossningstest på BIM +1?
Tack snälla!!! Nu börjar oron haha
Bim va igår och hade Inge test hemma så jag chansade å tog ett digitalt ägglossningstest. Såhär blev svaret :S jag måste nog till apoteket vid 8, blev så paff samtidigt som det borde kunna indikera på en graviditet? Eller har nån erfarenhet av liknande?
Har nån av er plussat efter starkt ägglossningstest på BIM +1?
Jag har läst att det kan vara så men aldrig varit med om det själv. Uppdatera oss gärna hur det gick.
Lägger in mig på plussat
2/12 - Nixtie
3/12 pusselmamma
4/12 - Linnmal, Emmiealina
5/12 - boshab
6/12 - EllaLo, En sladdis? , Barbrastrei
7/12 - saran92 , paramore, Snuffles
9/12- Asplövet18, S9191, jenno0
10/12 - Loea
11/12 - MW90
12/12 - Mirum, FELT, s0ff
13/12 - Tjoppa12