• Tjoppa12

BIM December 2019

Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!

13/12 - Tjoppa12

• Svar på tråden BIM December 2019
  • Anonym (Försök 10)

Svårt att ha hoppet uppe när tempen sjunker från 36,32 till 36,03 på ÄL+9 (lutealfas 11 dagar)....min coverllne ligger på 36,03... känns så kört, kan inte tempa imorgon heller då jag jobbar Inatt och tempen brukar vara svårmätt efter den sömnen... MEN, ingen mens ännu så får försöka ha lite hopp

• liloma
    Anonym (Bebis2020) skrev 2019-12-10 07:23:44 följande:

Hej!

Har följt här ett tag nu och tänkte dela med mig av min lilla historia.

Jag hade bim 4/12 +- 2 dagar, min mens brukar inte komma exakt på dagen. Den 2/12 fick jag en blödning som verkligen var rött blod och tänkte att det var kört. Men efter att bara fått en liten blödning 2/12 och 3/12 tyckte jag det var konstigt då jag brukar blöda extremt mycket i 7 dagar. Men inga positiva tester. Senast i lördags 7/12 var testet negativt. Men när mensen inte kommit än så testa jag igår och då blev det såhär! På kvällen tog jag även ett digitalt som visade Gravid 1-2! Heja alla, testa inte förtidigt för man blir bara besviken.

Grattis!!
  • Loea
    Anonym (Bebis2020) skrev 2019-12-10 07:23:44 följande:

Hej!

Har följt här ett tag nu och tänkte dela med mig av min lilla historia.

Jag hade bim 4/12 +- 2 dagar, min mens brukar inte komma exakt på dagen. Den 2/12 fick jag en blödning som verkligen var rött blod och tänkte att det var kört. Men efter att bara fått en liten blödning 2/12 och 3/12 tyckte jag det var konstigt då jag brukar blöda extremt mycket i 7 dagar. Men inga positiva tester. Senast i lördags 7/12 var testet negativt. Men när mensen inte kommit än så testa jag igår och då blev det såhär! På kvällen tog jag även ett digitalt som visade Gravid 1-2! Heja alla, testa inte förtidigt för man blir bara besviken.

Så fint att höra. Man slängs så mycket fram och tillbaka i känslorna. Skönt att höra att allt inte är spikrakt ens när det handlar om test efter bim. Kanske är naiv men hoppas hoppas att det är samma för mig.
  • Anonym (Bebis2020)
    Loea skrev 2019-12-10 08:52:53 följande:

Så fint att höra. Man slängs så mycket fram och tillbaka i känslorna. Skönt att höra att allt inte är spikrakt ens när det handlar om test efter bim. Kanske är naiv men hoppas hoppas att det är samma för mig.

Precis! Var verkligen inställd på ett negativt test igår med. Men tydligen så kan det ta några dagar efter bim innan det syns på stickan. Håller tummarna för dig!
  • hundenhubbe

Då jag inte kan gå på ägglossningsstickor får man gå på kroppsliga tecken och appen som brukar stämma +-1 dag. Känns som att vi gjort vårt bästa denna månad precis som förra. Men tycker inte jag haft supertydliga ägglossningstecken vilket känns jobbigt... råkade på en rejäl förkylning igår men vi lyckades ändå mysa igår. Ska ev försöka få till idag eller imorgon också sen är försöket klart för denna gång. Bara att vänta till julafton!

• Loea
    Hoppas96 skrev 2019-12-10 13:12:33 följande:

Jag tro

Tack att jag äntligen fått plus bim+3 <3

Grattis!! Hur har det sett ut för dig innan? Har du gjort några tester innan? Hur många månader har ni försökt?
  • MsSuzyLee
    Hoppas96 skrev 2019-12-10 13:12:33 följande:

Jag tro

Tack att jag äntligen fått plus bim+3 <3

GRATTIS :D
Svar på tråden BIM December 2019