BIM Februari 2020
Som rubriken lyder, BIM februari!
4/2 - boshab
Som rubriken lyder, BIM februari!
4/2 - boshab
Hej! Jag vaknade upp med ännu fler pms-finnar idag, dock hade ömheten i brösten nästan försvunnit. Testet tycker JAG visade ett svagt svagt streck, typ som majjas ovan, mitt var kanske snäppet svagare till och med. Min man såg absolut inget streck.
Jag har precis gjort ett test.. ett test som man kan ta fyra dagar tidigare jag tror jag ska ha min mens i morgon eller på lördag
Jag fick ett streck men det är super svagt oroar mig för att det är ett spök streck så vågar inte hoppas på för mycket men tycker att det är lite ljusrosa. Det gick inte o ta så bra bild det syns mycket mer live men lägger upp en bild.
Jag har precis gjort ett test.. ett test som man kan ta fyra dagar tidigare jag tror jag ska ha min mens i morgon eller på lördag
Jag fick ett streck men det är super svagt oroar mig för att det är ett spök streck så vågar inte hoppas på för mycket men tycker att det är lite ljusrosa. Det gick inte o ta så bra bild det syns mycket mer live men lägger upp en bild.
Under mina två tidigare graviditeter (som nu är två tjejer på 3 och 5 år) så tyckte jag att symtomen var som bortblåsta på morgnarna. Alltså i början av graviditeterna. Jag kommer ihåg att molvärken alltid kom när man varvade ner och la sig på soffan på kvällen :)
Än är inte hoppet ute Gnusmas! Kan du ha haft äl lite senare denna månad?
Lunchtestet, 3 timmar efter morgontestet. Så svårt att få det jag ser på bild. Irl är strecket mer tydligt och rosa. Mycket starkare än morgontestet som bara gav en antydan till streck. Jag tror jag är gravid!
Lunchtestet, 3 timmar efter morgontestet. Så svårt att få det jag ser på bild. Irl är strecket mer tydligt och rosa. Mycket starkare än morgontestet som bara gav en antydan till streck. Jag tror jag är gravid!
Förstår att det är jobbigt, men det finns fortfarande chans! Jag håller tummarna för dig på fredag :)
Jag känner mig också gravid och hade faktiskt rätt så svårt att acceptera mitt negativa test igår.. trots att jag VET att det är för tidigt att se något. Vi får hålla hoppet uppe!
Jag är också på äl +12 imorgon. Funderar på att testa då eller vänta till söndag. Jag orkar inte med att få negativa tester, så då är det ju lika bra att bara vänta och se. Samtidigt är man ju nyfiken som tusan :D
Bestämde mig för att testa imorse igen då jag har vissa symptom som jag känner igen ifrån tidigare graviditeter samt att jag bara har en känsla. ÄL 7-8 nånting idag så egentligen på tok för tidigt för att testa. Men svårt att låta bli när man tycker att man känner något i kroppen. Jag tycker mig se ett svagt streck som kom upp på en gång. Vet dock inte om det ens går att se här på FL då det är väldigt svagt, men vi testar :) Tolkar inte in någonting i detta test men ska bli spännande att se om det utvecklas till något!
Hur går det för er andra som skulle testa idag?
Är det någon här som har erfarenhet av iloyds apotek graviditets tester?