• boshab

BIM Februari 2020

Som rubriken lyder, BIM februari!

4/2 - boshab

• Svar på tråden BIM Februari 2020
  • 94sandra
    dudetten skrev 2020-02-19 08:34:48 följande:

Har du några symptom?

Igår fick jag rätt ont i min vänstra äggstock. Vet inte om jag hade lite senare ÄL än vanligt eller något annat! Har inte testat med ältest denna månaden!

Nja, hade ömma bröstvårtor söndag-måndag men det gick över. I övrigt inga symptom :(

Ont i äggstocken har jag nog aldrig känt av, hoppas det är ett bra tecken :) har inte heller kört äl-test den här månaden men tror jag ska ge mig på det nästa månad om mensen kommer...
  • Gnusmas
    Majja92 skrev 2020-02-19 17:06:23 följande:

Hm klassiskt spökstreck va?

Är bara på Äl 7 så förväntar mig inte att se något alls :P

Tycker det ser lovande ut! Jag har gett upp hoppet om mitt lite, tror det är ett spök..
  • Majja92
    Gnusmas skrev 2020-02-19 17:29:17 följande:

Tycker det ser lovande ut! Jag har gett upp hoppet om mitt lite, tror det är ett spök..

Får bli ett nytt imorgon bitti så får vi se :) men du var väl också väldigt tidigt efter ÄL ännu? Vi får följas åt och se hur det går för oss :)
  • Gnusmas
    Majja92 skrev 2020-02-19 17:40:29 följande:

Får bli ett nytt imorgon bitti så får vi se :) men du var väl också väldigt tidigt efter ÄL ännu? Vi får följas åt och se hur det går för oss :)

Jag är på ÄL+9, men väntar mens imorgon. Testar också imorgon bitti!
  • Majja92
    Gnusmas skrev 2020-02-19 17:44:36 följande:

Jag är på ÄL+9, men väntar mens imorgon. Testar också imorgon bitti!

Håller tummarna, vi får höras av imorgon :)
  • nystrom98
    vegaveravegavera skrev 2020-02-19 13:46:29 följande:

Hej igen! Har bestämt att det är denna tråd jag ska skriva i nu för bim är ändå 29/2, inte 1/3. Nu är ÄL över tror jag om den ens hände. Har inte haft något kroppsligt tecken på ÄL alls så litar helt på mina regelbundna cyklar. Går det så går det... bara å vänta nu då... vill helst inte testa alls utan bara se om mensen kommer eller inte. Nästa jävla lördag!!! Aldrig varit med om något som känns längre bort

Har också bim 29/2, väntan är förjävlig!! Har så otroligt stor lust att testa mig, då jag är så otålig, men vet att det inte kommer synas något än.. Lycka till!!
  • amandakollb

Jag tror jag är på ÄL 10 eller 11, och nu fick jag en jätteliten brun flytning, vilket jag har fått några dagar innan mens de tidigare månaderna så nu sjönk mitt hopp om att jag är gravid :(

någon som brukar få bruna flytningar några dagar innan mens?

• dudetten
    94sandra skrev 2020-02-19 17:27:14 följande:
    Nja, hade ömma bröstvårtor söndag-måndag men det gick över. I övrigt inga symptom :(

Ont i äggstocken har jag nog aldrig känt av, hoppas det är ett bra tecken :) har inte heller kört äl-test den här månaden men tror jag ska ge mig på det nästa månad om mensen kommer...
    Men det låter ändå lovande :D

jag har kört äl-test dem andra månaderna men ändå inte blivit gravid, så tänkte att jag provar utan för att minska stressen mellan ÄL och mens. :)
  • TroOchTvivel

Jag har följt tråden utan att skriva själv, men nu måste jag dela med mig. Jag tog ett test i lördags på äl+7 som såklart visade negativt, det är ju för tidigt men jag hoppades få veta inför en fest jag skulle på. Eftersom min lutealfas är 10-11 dagar så hade jag BIM idag. Redan igår eftermiddag började jag känna mensvärk, vilket för mig bara brukar komma när jag redan fått mens eller precis innan. Hela dagen igår och idag gick jag och väntade på mensen, och var nervös inför varje toabesök. Inget spår av mensen syntes. På väg hem från jobbet idag kände jag att jag inte orkar gå runt på helspänn och grubbla mer, så jag tog ett test efter att ha hållit mig i fyra timmar. Efter bara ett par minuter syntes ett svagt men ändå tydligt streck. Jag är gravid! Det känns pirrigt och overkligt på samma gång. Jag har en son sedan tidigare men har även fått två missfall så jag vet att allt kan hända, men jag ska verkligen försöka att glädjas och vara hoppfull så gott det går. Önskar er alla lycka till!

• eifos89
    Gnusmas skrev 2020-02-19 16:21:20 följande:

Inte lagt upp bild tidigare här men provar!

Tycker mig se ett svagt streck! Hoppas! :)

Jag blir jag så jäkla trött på mig själv.. Är på äl+6, 7 eller något idag och fattar ju att det är för tidigt att se något, och ändå skulle jag ta det där testet och blev sjukt besviken såklart. Haha.. pallar inte.
Svar på tråden BIM Februari 2020