• boshab

BIM Februari 2020

Som rubriken lyder, BIM februari!

4/2 - boshab

• Svar på tråden BIM Februari 2020
  • Blåbär03
    Langdskidor skrev 2020-02-19 10:37:58 följande:

Vakande med illamående inatt, sen lite stickningar/som innan mensen, trodde jaf skulle få mens,,

Trött svettig grinig, typ pms

Annars som vanligt förrutom illamåendet inatt.. så overkligt känns som om jag drömmer nu

Okej då.. tack för svaret!! Förstår verkligen att du känner dig chockad,, men nu ska du bara njuta av att där finns en liten bebis i din mage.. gud sååå mysigt!!

Jag har också pms men inget som är ovanligt innan mensen haha..

vet du om man typ kan få lite blod i flytningen när man har ägglossning?

Jag tog aldrig ägglossnings test denna månaden men fick pytte lite blod i flytningen dagen innan jag skulle haft ägglossningen..
  • Majja92
    Langdskidor skrev 2020-02-19 09:45:08 följande:

Jag testase negativt varje dag fram tills imorse, äl+12

Och det är väldigt svagt men jag ser?? Två streck?? Gråter av tacksamhet...

Stort grattis!! :D
  • Langdskidor
    Blåbär03 skrev 2020-02-19 10:52:45 följande:

Okej då.. tack för svaret!! Förstår verkligen att du känner dig chockad,, men nu ska du bara njuta av att där finns en liten bebis i din mage.. gud sååå mysigt!!

Jag har också pms men inget som är ovanligt innan mensen haha..

vet du om man typ kan få lite blod i flytningen när man har ägglossning?

Jag tog aldrig ägglossnings test denna månaden men fick pytte lite blod i flytningen dagen innan jag skulle haft ägglossningen..

Tack..<3 ja ska försöka tänka så :)

Vet inte, jag tog såna clearblue äl tester,

Minns inte hur mina flytningar var då men tror dom var lite vattniga+ eller så?
  • Blåbär03
    Langdskidor skrev 2020-02-19 11:29:58 följande:

Tack..<3 ja ska försöka tänka så :)

Vet inte, jag tog såna clearblue äl tester,

Minns inte hur mina flytningar var då men tror dom var lite vattniga+ eller så?

Okidoki jag får helt enkelt vänta o se om mensen kommer eller inte haha

Sjukt jobbigt bara dagarna gå så långsamt ????

Tänker du ta fler tester eller du nöjer dig med detta test?

Måste fråga också bara har du ont i hela brösten eller vara bröstvårtorna?
  • Bäbävitalamm

Små små blodstrimmor nu... väntar på mens imorgon då. Fan. Min kropp har varit riktigt elak mot mig denna lutealfas... nu säger jag hejdå till bim februari och återkommer förmodligen i bim mars när min kämpaglöd är tillbaka.

Grattis till alla som fått pluss och lycka till ni som fortfarande väntar <3

• dudetten

Jag ser absolut två streck utan att anstränga mig. STORT GRATTIS till ditt plus!! :D

Langdskidor skrev 2020-02-19 09:01:21 följande:

Ser nåt.. svagt herreegud :ooii
  • Langdskidor
    Blåbär03 skrev 2020-02-19 11:41:03 följande:

Okidoki jag får helt enkelt vänta o se om mensen kommer eller inte haha

Sjukt jobbigt bara dagarna gå så långsamt ????

Tänker du ta fler tester eller du nöjer dig med detta test?

Måste fråga också bara har du ont i hela brösten eller vara bröstvårtorna?

Ska testa igen tror jag, blir så glad av strecken..

Hade inte ont i brösten<3
  • Langdskidor
    dudetten skrev 2020-02-19 12:09:50 följande:

Jag ser absolut två streck utan att anstränga mig. STORT GRATTIS till ditt plus!! :D

Tack <33
  • vegaveravegavera

Hej igen! Har bestämt att det är denna tråd jag ska skriva i nu för bim är ändå 29/2, inte 1/3. Nu är ÄL över tror jag om den ens hände. Har inte haft något kroppsligt tecken på ÄL alls så litar helt på mina regelbundna cyklar. Går det så går det... bara å vänta nu då... vill helst inte testa alls utan bara se om mensen kommer eller inte. Nästa jävla lördag!!! Aldrig varit med om något som känns längre bort

• Majja92

Hörrni, nu är jag orimligt hoppfull.

Förra gången jag var gravid (mf) så hade jag ont i ENA bröstet, bara det högra! Det var mitt första symptom.

Igår började jag få intill mitt ena bröst och det har bara eskalerat under dagen!

Är bara på Äl 6 så vet att det är väldigt tidigt men åhh vad jag känner mig hoppfull nu! <3

Svar på tråden BIM Februari 2020