• boshab

BIM Februari 2020

Som rubriken lyder, BIM februari!

4/2 - boshab

• Svar på tråden BIM Februari 2020
  • Nathiis

Alltså det är så märkligt .. Enligt äl-test ska ägglossning ha varit för 9 dagar sedan. Men nu verkar det som att jag ska ha mens ? Känns det inte väldigt tidigt i så fall ? Och det är väl ändå för sent för nidblödning ?

• Gnusmas
    Nathiis skrev 2020-02-20 23:00:54 följande:

Alltså det är så märkligt .. Enligt äl-test ska ägglossning ha varit för 9 dagar sedan. Men nu verkar det som att jag ska ha mens ? Känns det inte väldigt tidigt i så fall ? Och det är väl ändå för sent för nidblödning ?

Beror på hur långt efter ägglossning du brukar få mens. Jag TROR inte att det är för sent för nidblödning.
    Sofieelises skrev 2020-02-20 21:37:29 följande:

Nej men alltså du ÄR gravid, är helt säker från ditt tidigare test :) jag fick svagt på rfsu på äl+8 och tydligt plus på cb på äl+9 - tror det kommer visa tydligare för dig imorgon!! Följer med spänning och håller tummarna.

Tror med jag är det. Måste ju va så.. men ett negativt test efter ett positivt gör en osäker.. tack!
  • dudetten
    94sandra skrev 2020-02-20 08:10:13 följande:

Inte direkt, men tror jag är lite för dålig på att göra det till en vana så blir sporadiskt eller i kortare perioder :p

Ja man behöver ju göra det regelbundet för att märka skillnad tror jag :) hur många dagar är det kvar till din BIM nu?
  • Mammaresan

Absolut inte försent för en nidblödning. Hoppas det är det!
  • 94sandra
    dudetten skrev 2020-02-20 23:53:02 följande:

Ja man behöver ju göra det regelbundet för att märka skillnad tror jag :) hur många dagar är det kvar till din BIM nu?

Är ca 3-4 dagar från BIM och tog ett test precis som var negativt :( väntat, men när man väl ska ta testet byggs förväntningarna på ett plus upp...

Hur långt har du kvar till BIM?
  • Blåbär03

Jag gjorde 2 nya test nu o dom är negativa.. alltså så besviken jag körde samma test som i går iloyds men man kan inte ens se en skugga till streck i dag

• amandakollb

Jag hade tänkt testa idag första gången, äl+12, men min temp har gått ned två dagar och har fått massa bruna flytningar så tror mensen är på väg och tror det är helt kört denna månad :( grattis alla som plussat!!

• dudetten

När jag blev gravid hade jag nidblödning på dag 10, så det är fullt möjligt!
  • dudetten
    94sandra skrev 2020-02-21 06:08:16 följande:

Är ca 3-4 dagar från BIM och tog ett test precis som var negativt :( väntat, men när man väl ska ta testet byggs förväntningarna på ett plus upp...

Hur långt har du kvar till BIM?

Oh vad trist! Känner du att det är mensdags? Det kan ju visa negativt fram till BIM!

Jag har BIM den 29/2 eller 1/3. Nångång där :)
  • Gnusmas
    Blåbär03 skrev 2020-02-21 07:17:52 följande:

Jag gjorde 2 nya test nu o dom är negativa.. alltså så besviken jag körde samma test som i går iloyds men man kan inte ens se en skugga till streck i dag

Men vad konstigt.. var loyds test igår på morgonurin? Jag plussar alltid starkare på kisset efter morgonurinet. Talar ju emot allt man säger, men har alltid varit så för mig, samma sak igår när jag testade..
Svar på tråden BIM Februari 2020