• boshab

BIM Februari 2020

Som rubriken lyder, BIM februari!

4/2 - boshab

• Svar på tråden BIM Februari 2020
  • eifos89
    Gnusmas skrev 2020-02-21 08:42:23 följande:

Haha ska du inte testa idag? Jag har inte testat än, väntar på att mannen ska vakna.

Om jag känner mig själv rätt så- jo, säkert om några timmar, haha! Känns dock så jäkla onödigt och utkastade pengar.. Kan garanterat inte bli annat resultat än igår.

Spännande! Du måste uppdatera när ni testat!
  • eifos89
    Gnusmas skrev 2020-02-21 09:31:38 följande:

Nu är dagens test gjort! IRL är det ett solklart pluss, svagt, men ingen tvekan.. på bild, väldigt svagt..

Wiiiiiii! Ser det utan att anstränga mig. GRATTIS! Så glad för din skull!

Tror mannen på det nu?
  • Gnusmas
    Gnusmas skrev 2020-02-21 09:31:38 följande:

Nu är dagens test gjort! IRL är det ett solklart pluss, svagt, men ingen tvekan.. på bild, väldigt svagt..

Och här på FL, ännu svagare hehe.. har passerat BIM nu, men är änfå bara på ÄL+11 så antar det är ok med ett svagt test nu..
  • Gnusmas
    eifos89 skrev 2020-02-21 09:35:45 följande:

Wiiiiiii! Ser det utan att anstränga mig. GRATTIS! Så glad för din skull!

Tror mannen på det nu?

Tack! Haha vad bra! Jag som tyckte det va himla svagt på bilderna.. min man tog till sig det redan igårkväll. Han anklagade mig hela dagen för att "tro" att jag är gravid trots negativa test. Men igår när han tog på mina bröst sa han shit! Du ÄR gravid! Jag fatta nada.. tycker mina bröst är som vanligt.. test funkar tydligen inte för honom haha
  • eifos89
    Gnusmas skrev 2020-02-21 09:38:48 följande:

Tack! Haha vad bra! Jag som tyckte det va himla svagt på bilderna.. min man tog till sig det redan igårkväll. Han anklagade mig hela dagen för att "tro" att jag är gravid trots negativa test. Men igår när han tog på mina bröst sa han shit! Du ÄR gravid! Jag fatta nada.. tycker mina bröst är som vanligt.. test funkar tydligen inte för honom haha

Haha, män..
  • Majja92
    Gnusmas skrev 2020-02-21 09:38:48 följande:

Stooooort grattis!!! :D
  • Blåbär03
    Gnusmas skrev 2020-02-21 09:33:59 följande:

Tror inte det kan bli fel av det så länge kontrollstrecket är där. Men jag tror verkligen att du kan få ett annat resultat om du väntar några timmar och testar igen. Den bilden jag la upp igår var från lunch, morgontestet var knappt synligt öht, bara i vissa viklar och rätt ljus.

Ja kanske men jag tänker att jag väntar någon dag nu så får vi se :) det tar ju psykiskt hahaha

och grattis till dig!! Så jäkla roligt o mysigt :) har ni försökt länge?
  • Gnusmas
    eifos89 skrev 2020-02-21 10:10:17 följande:

Kunde inte hålla mig. Tog ett testa tidigt och det var helt blankt..

Meen.. tyckte ju man såg ngt på ditt test igår.. känns ju ändå som du borde va gravid då!
Svar på tråden BIM Februari 2020