BIM Februari 2020
Som rubriken lyder, BIM februari!
4/2 - boshab
Som rubriken lyder, BIM februari!
4/2 - boshab
Haha ska du inte testa idag? Jag har inte testat än, väntar på att mannen ska vakna.
Nu är dagens test gjort! IRL är det ett solklart pluss, svagt, men ingen tvekan.. på bild, väldigt svagt..
Nu är dagens test gjort! IRL är det ett solklart pluss, svagt, men ingen tvekan.. på bild, väldigt svagt..
Wiiiiiii! Ser det utan att anstränga mig. GRATTIS! Så glad för din skull!
Tror mannen på det nu?
Garanterst normalt med ett sådant plus på äl+11 :)
Tack! Haha vad bra! Jag som tyckte det va himla svagt på bilderna.. min man tog till sig det redan igårkväll. Han anklagade mig hela dagen för att "tro" att jag är gravid trots negativa test. Men igår när han tog på mina bröst sa han shit! Du ÄR gravid! Jag fatta nada.. tycker mina bröst är som vanligt.. test funkar tydligen inte för honom haha
Tack! Haha vad bra! Jag som tyckte det va himla svagt på bilderna.. min man tog till sig det redan igårkväll. Han anklagade mig hela dagen för att "tro" att jag är gravid trots negativa test. Men igår när han tog på mina bröst sa han shit! Du ÄR gravid! Jag fatta nada.. tycker mina bröst är som vanligt.. test funkar tydligen inte för honom haha
Kunde inte hålla mig. Tog ett testa tidigt och det var helt blankt..
Tror inte det kan bli fel av det så länge kontrollstrecket är där. Men jag tror verkligen att du kan få ett annat resultat om du väntar några timmar och testar igen. Den bilden jag la upp igår var från lunch, morgontestet var knappt synligt öht, bara i vissa viklar och rätt ljus.
Kunde inte hålla mig. Tog ett testa tidigt och det var helt blankt..