• boshab

BIM Februari 2020

Som rubriken lyder, BIM februari!

4/2 - boshab

• Svar på tråden BIM Februari 2020
  • 94sandra
    dudetten skrev 2020-02-21 08:14:01 följande:

Oh vad trist! Känner du att det är mensdags? Det kan ju visa negativt fram till BIM!

Jag har BIM den 29/2 eller 1/3. Nångång där :)

Känner inte av något alls just nu, brukar inte ha så mycket symptom vare sig inför ägglossning eller mens så går mest på vad min app förutspår och jämför med tidigare cykler. Om mensen inte kommit på måndag eller tisdag så får jag testa igen :)

Okej, kommer du kunna hålla dig ifrån att testa tills dess? :)
  • eifos89

Grattis till alla som fått plus!

Blåbär: Vad skumt.. och det var med samma test? Avvakta tills imorgon och prova igen, än är det inte kört tror jag!

Gnusmas: Blir det test idag? :) Intressant det där med kisset efter morgonurinen. Jag upplevde samma mina tidigare plus.

Kan någon bara väcka mig på söndag så att jag kan få ett svar? Jag oooorkar inte vänta mer, haha.

• NiMi12
    Gnusmas skrev 2020-02-21 08:23:53 följande:

Men vad konstigt.. var loyds test igår på morgonurin? Jag plussar alltid starkare på kisset efter morgonurinet. Talar ju emot allt man säger, men har alltid varit så för mig, samma sak igår när jag testade..

Har du inte testat idag Gnusmas? Jag är ju jättenyfiken på vad dagens test visar :)
  • Gnusmas
    eifos89 skrev 2020-02-21 08:29:32 följande:

Grattis till alla som fått plus!

Blåbär: Vad skumt.. och det var med samma test? Avvakta tills imorgon och prova igen, än är det inte kört tror jag!

Gnusmas: Blir det test idag? :) Intressant det där med kisset efter morgonurinen. Jag upplevde samma mina tidigare plus.

Kan någon bara väcka mig på söndag så att jag kan få ett svar? Jag oooorkar inte vänta mer, haha.

Haha ska du inte testa idag? Jag har inte testat än, väntar på att mannen ska vakna.
  • Majja92

Hm för mig blev det samma resultat som igår. Kanske aningen svagare.. Ska göra som ni andra och testa med ett senare urin.

• Blåbär03
    Gnusmas skrev 2020-02-21 08:23:53 följande:

Men vad konstigt.. var loyds test igår på morgonurin? Jag plussar alltid starkare på kisset efter morgonurinet. Talar ju emot allt man säger, men har alltid varit så för mig, samma sak igår när jag testade..

Ja det var på morgon urin. Men jag avvaktar nu o ser om den kommer.. jag känner lite mensvärk så får väl se..
  • Blåbär03

Jag vet inte om jag kanske höll stickan förlänger i koppen i går så det har blivit fel pga det.

• Blåbär03

Är det någon här som använt natural cycles med temp? Jag är lite nyfiken på det.. jag tänker att man kanske sparar in lite pengar på det i stället för att gå o köpa ägglossnings test hela tiden.. fast man kanske måste använda dom resten ändå?

• Gnusmas

Nu är dagens test gjort! IRL är det ett solklart pluss, svagt, men ingen tvekan.. på bild, väldigt svagt..

• Gnusmas
    Blåbär03 skrev 2020-02-21 09:24:53 följande:

Jag vet inte om jag kanske höll stickan förlänger i koppen i går så det har blivit fel pga det.

Tror inte det kan bli fel av det så länge kontrollstrecket är där. Men jag tror verkligen att du kan få ett annat resultat om du väntar några timmar och testar igen. Den bilden jag la upp igår var från lunch, morgontestet var knappt synligt öht, bara i vissa viklar och rätt ljus.
Svar på tråden BIM Februari 2020