BIM Februari 2020
Som rubriken lyder, BIM februari!
4/2 - boshab
Som rubriken lyder, BIM februari!
4/2 - boshab
Oh vad trist! Känner du att det är mensdags? Det kan ju visa negativt fram till BIM!
Jag har BIM den 29/2 eller 1/3. Nångång där :)
Grattis till alla som fått plus!
Blåbär: Vad skumt.. och det var med samma test? Avvakta tills imorgon och prova igen, än är det inte kört tror jag!
Gnusmas: Blir det test idag? :) Intressant det där med kisset efter morgonurinen. Jag upplevde samma mina tidigare plus.
Kan någon bara väcka mig på söndag så att jag kan få ett svar? Jag oooorkar inte vänta mer, haha.
Men vad konstigt.. var loyds test igår på morgonurin? Jag plussar alltid starkare på kisset efter morgonurinet. Talar ju emot allt man säger, men har alltid varit så för mig, samma sak igår när jag testade..
Grattis till alla som fått plus!
Blåbär: Vad skumt.. och det var med samma test? Avvakta tills imorgon och prova igen, än är det inte kört tror jag!
Gnusmas: Blir det test idag? :) Intressant det där med kisset efter morgonurinen. Jag upplevde samma mina tidigare plus.
Kan någon bara väcka mig på söndag så att jag kan få ett svar? Jag oooorkar inte vänta mer, haha.
Hm för mig blev det samma resultat som igår. Kanske aningen svagare.. Ska göra som ni andra och testa med ett senare urin.
Men vad konstigt.. var loyds test igår på morgonurin? Jag plussar alltid starkare på kisset efter morgonurinet. Talar ju emot allt man säger, men har alltid varit så för mig, samma sak igår när jag testade..
Jag vet inte om jag kanske höll stickan förlänger i koppen i går så det har blivit fel pga det.
Är det någon här som använt natural cycles med temp? Jag är lite nyfiken på det.. jag tänker att man kanske sparar in lite pengar på det i stället för att gå o köpa ägglossnings test hela tiden.. fast man kanske måste använda dom resten ändå?
Nu är dagens test gjort! IRL är det ett solklart pluss, svagt, men ingen tvekan.. på bild, väldigt svagt..
Jag vet inte om jag kanske höll stickan förlänger i koppen i går så det har blivit fel pga det.