BIM Februari 2020
Som rubriken lyder, BIM februari!
4/2 - boshab
Som rubriken lyder, BIM februari!
4/2 - boshab
Nä men herregud, jag har nog blivit galen. Det syns ju nada nu, haha.
Tack till er som skrivit grattis! Det känns overkligt och jag vågar inte tro på det fullt ut än.
Kul att se många nya tester idag! Jag ser streck på testerna från Majja92, Blåbär03, Gnusmas och Zetterlund000. Tycker att jag ser antydan till streck även på testet från Eifos89, men det är svårt att se för det blir så dålig kvalitet på bilderna här. Håller tummarna för er alla att det ska bli ännu tydligare streck snart!
Spökstreck va? Om man ens ser något, haha. Kanske bara min hjärna som spelar mig ett spratt om att det ens finns någonting där.
Äl+11 idag, BIM-3
Har varit helt lugnt i kroppen hela morgonen. Men nu fick jag molvärk så in i Norden.
I går var det likadant, men istället för molvärk var det som små blixtar i livmodern.
Är det mens eller bebis...det får vi se om några dagar :D
Spökstreck va? Om man ens ser något, haha. Kanske bara min hjärna som spelar mig ett spratt om att det ens finns någonting där.
Är det ett rfsutest?
Jag har haft en hel del värk, mest i rygg, men idag helt borta. Har också känt som du skrover blixtar i livmodern, men det gjorde jag förr måanden också och då var jag inte gravid. Hoppas!!! Har du testat något?
Jag köpte ett dubbelpack med clear blue idag, de vanliga som visar +. Vågade inte köpa digital, ville inte riskera att få ett inte gravid haha.. använde det ena i eftermiddag efter att ha hållt mig över 4 timmar. alltså det blev så svagt att om jag inte hade fått svaga streck på de tidigare testerna idag så hade jag tolkat det som negativt. Har ju testat med dessa clear blue tidigare och då ser man ju ibland linjen som ska färgas som en grå skugga i bakgrunden och mkt mer än så var det inte nu.. kanske liiite mer men absolut inget blått streck. Hur som.. BIM idag och ingen mens i sikte, blödde inte så mkt efter cellprovet, så hade mensen kommit nu skulle jag märkt det.
Ska använda det andra testet imorgon bitti, vilka fler ska testa då?
Jag tror det är kört. Kom lite ljusrött på pappret när jag hade kissat för några timmar sen. Har trosskydd nu men kommer inget. Däremot var det ljusrött på pappret igen när jag kissade nyss. Så mensen är nog på igång.
Blöder jag inte mer under natten så testar jag imorgon bitti så jag får svart på vitt att det är kört. Annars kommer jag nog inte kunna släppa det.
Men jag har jättemycket molvärk nu, så jag tror mer på mens än graviditet. Trist, men ändå skönt att systemet verkar funka. Har ju inte haft någon blödning efter pillerstoppet för fyra veckor sedan.
Jag tror du skulle köpt digitalt. De där sträcken kan man bli galen på :D
Men prova imorgon bitti igen så får vi se vad som har hänt. Håller tummarna för dig :)
Ja detta är ett vanligt rfsu.
Det här med ditt cb test idag.. de är väl inte lika känsliga för hcg? Ditt andra test ser positivt ut så jag tror nog att din tur är kommen <3
Men vad tråkigt :( men skönt ändå om det nu inte är ngn graviditet att mensen kommer igång, har läst här om de som fått vänta i månader på att kroppen ska komma igång.
Ja nu blev det ju knappt något streck att bli galen på, men jag känner mig rätt säker på att jag ÄR gravid.. testet innan idag kändes för tydligt för att det skulle vara på annat sätt. Min man håller dock inte med mig.. han får nog gå å kolla upp sin syn hehe..Jo jag tror att de ska vara lika känsliga som testlagret och rfsu. Men är inte hundra. Men tror inte det är exakt det där skiljer nog mellan olika fabrikat även om det inte ska göra det... ångrar att jag inte köpte ett pack med rfsu istället haha.. kommer ju testa imorgon med clear blue med min man och blir det negativt då också kommer han aldrig tro på mig!
Jag har haft en hel del värk, mest i rygg, men idag helt borta. Har också känt som du skrover blixtar i livmodern, men det gjorde jag förr måanden också och då var jag inte gravid. Hoppas!!! Har du testat något?
Jag köpte ett dubbelpack med clear blue idag, de vanliga som visar +. Vågade inte köpa digital, ville inte riskera att få ett inte gravid haha.. använde det ena i eftermiddag efter att ha hållt mig över 4 timmar. alltså det blev så svagt att om jag inte hade fått svaga streck på de tidigare testerna idag så hade jag tolkat det som negativt. Har ju testat med dessa clear blue tidigare och då ser man ju ibland linjen som ska färgas som en grå skugga i bakgrunden och mkt mer än så var det inte nu.. kanske liiite mer men absolut inget blått streck. Hur som.. BIM idag och ingen mens i sikte, blödde inte så mkt efter cellprovet, så hade mensen kommit nu skulle jag märkt det.
Ska använda det andra testet imorgon bitti, vilka fler ska testa då?