• boshab

BIM Februari 2020

Som rubriken lyder, BIM februari!

4/2 - boshab

• Svar på tråden BIM Februari 2020
  • Bäbävitalamm

Jag är nybörjare på detta med såna här äl-tester. Har tidigare bara använt cb-digitala men det blir ju dyrt i längden... Någon son vågar säga ifall det är positivt eller negativt? :)
  • Mikkans
    Bäbävitalamm skrev 2020-02-05 17:15:53 följande:

Jag är nybörjare på detta med såna här äl-tester. Har tidigare bara använt cb-digitala men det blir ju dyrt i längden... Någon son vågar säga ifall det är positivt eller negativt? :)

Positivt! Ligg på :D
  • Snarttrettiochtrevar89
    Sofieelises skrev 2020-02-05 13:17:08 följande:

Japp, har också planerat att hålla mig till bim, men lycka till med det känner jag nu xD Vet inte vad som är bäst, att testa innan och långsamt vaggas in i besvikelsen över att det inte blev något eller att få det som en "chock" när mensen kommer. Hur ser dina chanser ut denna månad? :)

Mm förstår resonemanget..

jag tror tyvärr att mina chanser är små denna månad. Jag tar ju varken äl-tester eller tempar. Förför mannen och hoppas på det bästa. Men en del gånger har mer varit finska rycket den här gången så jag skulle bli mycket förvånad om jag är gravid. Han längtar inte lika mycket som jag och vill inte att vårt sexliv ska bli för tekniskt. Men inte alla gånger och vi har trots allt fått till tre ungar på samma vis tidigare.
  • Gosmys

BIM +4 och idag kom mensen som en käftsmäll. Hade ju ställt in mig på det eftersom testet vid BIM var neg, men för varje dag som mensen är sen ökar ju ändå förhoppningarna oavsett... brukar aldrig ha sen mens annars.

Sååå just nu känner jag att det blir en paus från denna bebisverkstad, orkar inte bli så här ledsen varje månad. Iofs var detta "bara" tredje försöket men det känns betydligt längre än så när man går runt och tänker på detta varje dag...