• boshab

BIM Februari 2020

Som rubriken lyder, BIM februari!

4/2 - boshab

• Svar på tråden BIM Februari 2020
  • Snarttrettiochtrevar89

Stort varmt grattis till er som plussat!

Jag är på BIM -8 idag och nu på förmiddagen så var det som om någon hällt en matsked vatten i mina trosor. Det är inte kiss utan en hejdlös mängd jättevattniga flytningar. Så märkligt, brukar aldrig vara så.. Nu är jag väldigt nyfiken men BIM känns lååångt bort.

• MissJibs

Trots super duper svagt på cb me morgonurin så får jag detta me RFSU efter att ha hållt mig 4 timmar från att kissa. Dock ändå druckit 2 koppar kaffe o ett glas vatten. Hoppas d fortsätter bli starkare o att vi får behålla denna <3
  • Josefine123

Vad händer i min kropp?! Kom en blödning igår, bim +1, så satte in koppen och tänkte att det inte blev nåt. Men det blev bara en pytteliten blödning, typ i botten av koppen och sen har det inte kommit nåt mer. Idag mår jag jättelika, kommer som vågor över mig. Värt att ta ett test ändå?!

• Leah56
    Josefine123 skrev 2020-02-05 10:28:42 följande:

Vad händer i min kropp?! Kom en blödning igår, bim +1, så satte in koppen och tänkte att det inte blev nåt. Men det blev bara en pytteliten blödning, typ i botten av koppen och sen har det inte kommit nåt mer. Idag mår jag jättelika, kommer som vågor över mig. Värt att ta ett test ändå?!

Testa o så vet du :)
  • Sofieelises
    Snarttrettiochtrevar89 skrev 2020-02-05 09:43:25 följande:

Stort varmt grattis till er som plussat!

Jag är på BIM -8 idag och nu på förmiddagen så var det som om någon hällt en matsked vatten i mina trosor. Det är inte kiss utan en hejdlös mängd jättevattniga flytningar. Så märkligt, brukar aldrig vara så.. Nu är jag väldigt nyfiken men BIM känns lååångt bort.

Men alltså exakt samma sak hände mig igår?! Tänkte först att jag kissat på mig typ, haha. Äl+6 här, tiden har aldrig gått så långsamt.
  • Snarttrettiochtrevar89
    Sofieelises skrev 2020-02-05 10:52:02 följande:

Men alltså exakt samma sak hände mig igår?! Tänkte först att jag kissat på mig typ, haha. Äl+6 här, tiden har aldrig gått så långsamt.

Shit va konstigt! Ja, det trodde jag med.. Tänk om det är ett tecken..! Jag är trött och frusen och hungrig hela tiden annars. Men vem är inte det i februari? Jag ska verkligen låta bli att testa innan bim. Hur tänker du? Såg att du beställt tester.
  • Sofieelises
    Snarttrettiochtrevar89 skrev 2020-02-05 12:01:58 följande:

Shit va konstigt! Ja, det trodde jag med.. Tänk om det är ett tecken..! Jag är trött och frusen och hungrig hela tiden annars. Men vem är inte det i februari? Jag ska verkligen låta bli att testa innan bim. Hur tänker du? Såg att du beställt tester.

Japp, har också planerat att hålla mig till bim, men lycka till med det känner jag nu xD Vet inte vad som är bäst, att testa innan och långsamt vaggas in i besvikelsen över att det inte blev något eller att få det som en "chock" när mensen kommer. Hur ser dina chanser ut denna månad? :)
  • Emalie

Hej igen alla! Grattis till er som plussat! Jag har bim idag och har hållt mig från att testa (börjat testat väldigt tidigt innan). Jag har snarare mindre symtom denna månad än tidigare när jag fått mensen. Känner inget i brösten vilket jag alltid gör innan mensen kommer. Har dock mått illa och blött näsblod i några dagar :/ någon mer än jag som haft mindre symtom än innan mens denna månad?

• Bäbävitalamm
    me31 skrev 2020-02-04 21:26:55 följande:

Det är helt otroligt hur folk kan ta sig rättigheter så fort det gäller denna punkt. Då kommenteras det hej vilt. Jag har känt mig tvingad att ta ett glas vin eller äta en bit chark osv för att folk inte ska ställa frågan. Jag ser hur alla inspekterar varje val jag gör om man är ute och äter tillsammans. Så jäkla hemskt att man hellre tar och äter något man inte är sugen på för att inte bli ledsen av en fråga som annars kommer komma.

Jag tycker inte alls att du är okänslig. Jag började tycka det var jobbigt redan efter några försök när det inte tog sig direkt. Klart att känslan blir värre och värre för varje misslyckande men ångesten, rädslan och tårarna var där redan vid tredje försöket. Håller tummarna för er denna gången!

Så irriterande att det är en själv som ska behöva göra åtgärder, som att tex äta någon som man inte vill, istället för att alla andra sköter sitt eget och tänker på att vad de säger har konsekvenser! Håller tummarna för dig, inte långt kvar till bim nu för dig :)
Svar på tråden BIM Februari 2020