BIM Februari 2020
Som rubriken lyder, BIM februari!
4/2 - boshab
Som rubriken lyder, BIM februari!
4/2 - boshab
RFSU hade jag aldrig testat med!
Hej.
Helt ny här. Hoppar in i denna tråden. Är 36 år, snart 37 och vi försöker bli gravida med barn två. Dottern fyllde tre nu i januari. Vi har försökt med nr två i 1,5 år nu. Så uppgiven och så ledsen. Med dottern gick allt så lätt. Gick på p-piller när jag blev gravid med henne. Nu verkar det inte alls gå. Blev gravid på försök 11 men det slutade i missfall i vecka 7. Nu är vi inne på försök 7 efter missfallet. Tror att BIM är 7/2. Tog ett test idag och det visade negativt. Känns som om mensen är på väg så mest troligt är det en miss även denna månad. Hoppas kunna få kräka av mig hos andra här, hitta stöd och energi som får en att orka fortsätta fast att allt emellanåt känns som bottenlös sorg.
Hej.
Helt ny här. Hoppar in i denna tråden. Är 36 år, snart 37 och vi försöker bli gravida med barn två. Dottern fyllde tre nu i januari. Vi har försökt med nr två i 1,5 år nu. Så uppgiven och så ledsen. Med dottern gick allt så lätt. Gick på p-piller när jag blev gravid med henne. Nu verkar det inte alls gå. Blev gravid på försök 11 men det slutade i missfall i vecka 7. Nu är vi inne på försök 7 efter missfallet. Tror att BIM är 7/2. Tog ett test idag och det visade negativt. Känns som om mensen är på väg så mest troligt är det en miss även denna månad. Hoppas kunna få kräka av mig hos andra här, hitta stöd och energi som får en att orka fortsätta fast att allt emellanåt känns som bottenlös sorg.
Jag förstår din känsla tyvärr... första gick direkt, behövde inte ens aktivt försöka. Men andra vill hittills inte ta sig... Man känner sig så dum som trodde att det skulle gå lika lätt andra gången, för det är ju det "alla" säger... (i alla fall i min omkrets)
Du har ju bim snart :D spännande! Håller alla tummar och tår på att det börjar bakas ett syskon för er nu!
Här får du kräka ur dig precis alls här. Du är inte ensam!
Hur ser ett streck från ÄL+8 ut? Syns det tex på bild? Jag är lite paranoid när det kommer till spökstreck och tidigt testande, hade knappt vågat lita på mitt ÄL+12 om det inte vore för att strecket var så starkt, så är lite fascinerad av hur folk tolkar!
Hej allihopa, hoppar in i den här tråden. Jag har bim 24/2. Jag har ett barn sedan tidigare och fått två missfall :(. Hoppas att det händer något snart!. längtar till en bebis.
Hoppar in jag med. Försök nr 9 nu och bim 29/2
Jag är på BIM +3 och ingen mens i sikte. Gjorde ett test igår morse som var negativt. Antar att det inte blivit något men sålänge som inte mensen kommit finns ju alltid lite hopp kvar... tyvärr kommer den väl snart och då blir man bara ännu mer besviken. Brukar ha nästan helt punktlig cykel annars.
Bim idag och ingen mens än så länge.. testade neg bim -2 och det känns i kroppen så som det alltid gör innan mens så förväntar mig att den kommer när som helst... så störigt att mensen ska jävlas och väcka förhoppningarna.