BIM Februari 2020
Som rubriken lyder, BIM februari!
4/2 - boshab
Som rubriken lyder, BIM februari!
4/2 - boshab
Antar att jag får se mig som besegrad denna månad o bara invänta mensen. Köpte RFSU testa ofta igår. Tog ett igår efter att ha hållt mig i 4 timmar. Tyckte jag såg ett svagt svagt streck. Kanske bara testögon som luras. Tog ett imorse när jag vaknade o jag kaaaanske kan ana ngt men d övertygar mig inte. Haft mensvärk till o från dagligen i 2 veckor, d har spänt o dragits i livmodern. Så jag antar att kroppen lurar mig. Fick missfall i tidigt i januari. Blödde från 25/12 (mens) men sen fortsatte jag blöda lite fram till januari o fick missfall. Tror att själva missfsllet kanske var den 9/1 Men svårt att veta då jag blödde hela tiden. Men 10/1 blev blödningen mer. Den 15/1 slutade jag blöda. Så min cykel e f#%$@×!!! Ursäkta... Men jag vet inte... den 19 feb hade jag iaf ÄL flytningar. Men enligt ältest hade jag ingen stegring då. Men testen tog oxå slut den dagen. Så jag känner mig oviss om allt.
Ja jag hade ju köpt på mig 20st men använde de innan. O sen blev jag ju gravid o fick positiva ÄL tester o gravtester. Så då tänkte jag inte på att köpa fler. Ja ÄL kanske kom flera dagar efteråt o då e jag ännu tidigt ute kanske me att testa. Hoppas d tog sig då. Så här har d sett ut...
Grattis Loea! Jättekul! När testade du?
Jag är lite förvirrad, fick negativt idag men känner inte alls mensen. Vad är bästa testet?
Vaknade inatt och hade lätt "mensvärk", är på ÄL +6/7 idag. Har nu på fm också känt av värk, men av lite annan karaktär. Inte den där dova utan mer som att det "drar". Brukar ha riktig mensvärk som tidigast två dgr före mens, aldrig så här tidigt. Och då gör det ont!
Vågar dock inte tro något, jag hade mkt värk i december (den dragande, inte som mensvärk) och trodde då att jag blivit oplanerat gravid. Men tror nu att det kanske var pga utebliven ÄL för mensen var 5 dagar sen och inte som den brukar.
Har tidiga test hemma, få se om jag vågar imorgon.. Är första försöket och är helt inställd på att det inte ska bli något, men hoppet finns ju ändå!
Nämen så där då, 8-pack rfsu beställda, ett predictor early, två av apotekets egna tester samt några cb på det. Sa jag att jag är testnarkoman? xD
Äl+5 idag. Vill inte testa innan bim (äl+11 för mig) men får se om jag klarar det denna gången.
Hej.
Helt ny här. Hoppar in i denna tråden. Är 36 år, snart 37 och vi försöker bli gravida med barn två. Dottern fyllde tre nu i januari. Vi har försökt med nr två i 1,5 år nu. Så uppgiven och så ledsen. Med dottern gick allt så lätt. Gick på p-piller när jag blev gravid med henne. Nu verkar det inte alls gå. Blev gravid på försök 11 men det slutade i missfall i vecka 7. Nu är vi inne på försök 7 efter missfallet. Tror att BIM är 7/2. Tog ett test idag och det visade negativt. Känns som om mensen är på väg så mest troligt är det en miss även denna månad. Hoppas kunna få kräka av mig hos andra här, hitta stöd och energi som får en att orka fortsätta fast att allt emellanåt känns som bottenlös sorg.
RFSU hade jag aldrig testat med!
Rfsu är kända för spök så använd inte dom även CB early kan ge svaga streck. Predictor early fick jag tips om av flera efter att ha fått spök på CB och RFSU. Och jag plussade igår och är super nöjd med det testet :) äl + 8 igår.
Nämen så där då, 8-pack rfsu beställda, ett predictor early, två av apotekets egna tester samt några cb på det. Sa jag att jag är testnarkoman? xD
Äl+5 idag. Vill inte testa innan bim (äl+11 för mig) men får se om jag klarar det denna gången.
RFSU hade jag aldrig testat med!